نسخه چاپی

علیرضا بیگی در گفتگو با نما:

دولت از سیاست های گذشته خود اظهار ندامت كند

عکس خبري -دولت از سياست هاي گذشته خود اظهار ندامت کند

عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اگر حمایت گروه های اجتماعی مردم را فارغ از دسته بندی های سیاسی طلب می كند باید واقعیات را صادقانه به مردم گفته و از سیاست های گذاری های گذشته خود كه وضع كشور را نابسامان كرده اظهار ندامت كند.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به شرایط خاص بوجود آمده در کشور، عنوان نمود: دولت به عنوان گرداننده اصلی و اداره کننده کشور بایستی علل و عوامل بروز مشکلات بوجود آمده در کشور را به دقت ارزیابی نموده و با تغییر رویه گذشته و خطاهایش را جبران کند.
وی افزود: نمی توان اشتباهات محاسباتی دولت در سیاست گذاری های کلانش از ابتدای تشکیل را بخصوص در بعد اقتصاد که وضع ناخوشایند کنونی و نابسامانی ها را سبب شده و کشور را به این مرحله رسانده فراموش کرد.
وی با ضروری دانستن تغییر رویه دولت، اظهار نمود: اگر دولت بخواهد با همان رویه قبل کارها را دنبال کند جز قرار گرفتن در سراشیبی سقوط و ویرانی و از بین رفتن ساختارهای اداری و اجتماعی و اقتصادی کشور نتیجه ای بدست نخواهد آمد لذا خواست ما در مجلس به عنوان نماینده مردم تغییر رویه و تجدید نظر در تصمیمات و سیاست های دولت است.
وی ابراز داشت: متاسفانه رصد روند فرایند کاری دولت بیانگر این است که نسبت به گذشته احساس ندامت و پشیمانی ندارد و همچنان بر اجرای رویه و سیاست های نادرست خود پافشاری می کند به گونه ای که دوستان و همراهان اصلاح طلبش نیز که در روی کار آمدن دولت سهم فراوان دارند سر انجام کار دولت با این رویه را خوشایند ندانسته و اعلام می کنند بیشتراز این نمی خواهند با دولت شریک و سهیم باشند.
علیرضا بیگی خاطر نشان کرد: ابراز فاصله گرفتن اصلاح طلبان از دولت خود بهترین نشانه برای دولت است که بداند یاران و همراهانش هم حاضر نیستند تاوان ندانم کاری و سوء سیاست و مدیریت دولت را که خودشان در شکل گیری ان سهیم اند بدهند و با تبرئه خود می خواهند تمام ضررهای بوجود آمده برای کشور را متوجه دولت کنند.
وی افزود: لیکن دولت اگر حمایت گروه های اجتماعی مردم در جامعه را فارغ از دسته بندی های سیاسی طلب می کند باید واقعیات موجود را صادقانه به مردم گفته و از سیاست گذاری های گذشته خود اظهار ندامت و پشمانی نماید که همین امر اوضاع کشور را در زمینه های مختلف بخصوص اقتصاد ناامن و نابسامان کرده است.
وی افزود: وقتی دولت تکلیف و رویه خودش را در تامین منافع ملت با خودش مشخص کرد و جهت درست به اداره امور کشور داد، برای پیشبرد امور و رفع مشکلات موجود تنها حمایت و پشتیبانی مردم از اقدامات درستش برای جلو بردن کارها و رفع نواقص و کوتاهی های صورت گرفته کافی خواهد بود، اگر بخواهد و به صورت جدی و به فوریت برای سامان دادن به امور و مبارزه با تخلفات و مفاسد وارد میدان کار زار شود.


۱۳۹۷/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...