نسخه چاپی

اخبار خوش ازجلسه اصولگرایان با احمدی‌نژاد

احمدی‌نژاد هم متوجه مساله اصلی در خصوص طرح سوال نمایندگان شده و قرار است كه تدبیرهای لازم را اتخاذ كند. نمایندگان نیزراهكارهایی به وی ارائه كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، بیژن نوباوه نماینده تهران در مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت: ۴ نفر از فراکسیون اصولگرایان مجلس به دیدار رئیس جمهور رفتند و پیرامون مساله طرح سوال از وی صحبت کردند.

بیژن نوباوه ضمن اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: اعضایی که مشخص شده بودند پیرامون دغدغه‌های نمایندگان با احمدی‌نژاد صحبت کرده‌اند و دلیل طرح سوال مجدد را هم بیان کرده‌اند.

نوباوه همچنین با تاکید بر اینکه جلسه فراکسیون اصولگرایان با احمدی‌نژاد برگزار شده است، ادامه داد: رئیس جمهور نیز از صحبت‌های نمایندگان فراکسیون اصولگرایان استقبال کرده است و طبق اخبار گویا خبرهای خوشی در راه است.

وی گفت: احمدی‌نژاد هم متوجه مساله اصلی در خصوص طرح سوال نمایندگان شده و قرار است که تدبیرهای لازم را اتخاذ کند. نمایندگان نیزراهکارهایی به وی ارائه کرده‌اند.

بر اساس این گزارش بیژن نوباوه چندی پیش امضایش را از طرح سوال مجدد از رئیس جمهور پس گرفته است. همچنین این سوال مهرماه سال جاری توسط تعدادی ازنمایندگان مجلس نهم کلید خورد.

۱۳۹۱/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...