نسخه چاپی

حمله نیروی دریایی یمن به مواضع سعودی ها

پس از رونمایی از قدرت موشكی و هوایی نیروهای یمنی این بار قدرتشان را در دریا به رخ متجاوزان كشیدند.



به گزارش نما، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از رونمایی از توان موشکی و هوایی خود، موفقیت دیگری را در نبرد با متجاوزان و مزدوران آنان و این بار در نبردهای دریایی به ثبت رساندند و آنها را در سواحل استان ساحلی تعز با عملیاتی ویژه و مهلک سردرگم کردند.

نیروی دریایی یمن در یک موفقیت نظامی ویژه و غافلگیرکننده به مواضع نیروهای متجاوز و اشغالگر در بندر المخاء واقع در استان ساحلی تعز یورش برد. یک منبع نظامی در نیروی دریایی یمن اعلام کرد این عملیات با دقت بسیار زیاد به اهداف خود رسید.

یک منبع نظامی در نیروی دریایی گفت نیروهای شرکت‌کننده در این عملیات به انبارهای تسلیحات و اتاق‌های عملیات دشمن حمله کردند.

گزارشگر این شبکه تاکید کرد نیروی دریایی یمن به صورتی قوی‌تر وارد خط درگیری ها شده است و این عملیات برای دشمن غافلیگرکننده بود و نتایجش بنابر اعلام نیروی دریایی یمن نیز تلفات زیاد در میان متجاوزان و مزدوران بود و طی این عملیات نیز شماری از فرماندهان میدانی آنان کشته یا زخمی شدند علاوه بر اینکه خسارات مادی زیادی پس از هدف قرار گرفتن انبارهای تسلیحات در اسکله انزال در المخاء به متجاوزان و مزدوران آنان وارد شد.

نیروی دریایی پیش از این درباره انجام دادن عملیات ویژه دریایی در صورت حمله به سواحل غربی هشدار داده بود و به نظر می‌رسد این عملیات آغاز عملیات‌های بعدی است.

حمله به بندر المخاء با عملیات ویژه، باعث تقویت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در سواحل غربی است و دشمن را سردرگم می کند زیرا دشمن المخاء را مرکز اصلی عملیات در سواحل می داند و المخاء نقطه پشتیبانی از نیروهای متجاوز در سواحل الحدیده محسوب می شود.

گزینه های پیش روی ارتش و کمیته های مردمی یمن زیاد است که قدرت موشکی، پهپادها و امروز عملیات نیروی دریایی از جمله این گزینه هاست. این در حالی است که ضعف میدانی و نظامی متجاوزان پس از خساراتشان در محورهای مختلف رو به افزایش است.

این در حالی است که ده‌ها نفر از متجاوزان که بیشتر آنان فرماندهان اماراتی بودند و نیز شماری از کارشناسان خارجی در عملیات ویژه نظامی دیروز نیروی دریایی یمن در بندر المخاء در استان ساحلی تعز یمن به هلاکت رسیدند ضمن آنکه بر اثر این حمله انفجارهای مهیب و هولناکی در مواضع متجاوزان رخ داد.

پایگاه اینترنتی خبری یمنی پرس با انتشار این خبر افزود: برخی منابع محلی شینده شدن صدای انفجارهای مهیب و هولناک را در داخل بندر المخاء تأیید و اعلام کردند این انفجارها تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت.

۱۳۹۷/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...