نسخه چاپی

گزافه‌گویی‌ مقام بحرین علیه ایران در دیدار با بولتون

خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین روز دوشنبه در واشنگتن با جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریكا و جرد كوشنر، داماد و مشاور رئیس جمهور این كشور دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و همچنین تحولات منطقه و جهان بحث و گفتگو كرد.

به گزارش نما، طبق اعلام پایگاه رسمی وزارت خارجه بحرین، خالد بن احمد در این دیدار آنچه روابط متمایز و ائتلاف استراتژیک با آمریکا در زمینه‌های مختلف می‌خواند را ستود.

وی همچنین از آنچه به ادعای وی «نقش پررنگ آمریکا برای ایجاد اصول پایدار در جهت امنیت و ثبات خاورمیانه و نیز مقابله با اشکال مختلف تروریسم و نابودی علل تنش و درگیری» (!) است، تشکر و قدردانی کرد.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا نیز در این دیدار بر روابط دوستانه و همکاری مشترک میان بحرین و آمریکا در زمینه های مختلف و ادامه هماهنگی های مشترک در مسائل مختلف تأکید کرد.

خالد بن احمد همچنین در دیدار با کوشنر، داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا در ادامه گزافه‌گویی‌های پیشین خود علیه ایران، از آنچه گام‌های بلند آمریکا در مقابله با سیاست های ایران که به ادعای وی باعث ایجاد ناامنی و تضعیف ثبات در منطقه (!) می شود، تقدیر کرد.

خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین در ادامه گزافه گویی های خود، ایران را به مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه و ارائه حمایت های مالی، تسلیحاتی و آموزشی به گروه‌های تروریستی (!) متهم کرد و گفت بحرین در یک صف با آمریکا در برابر مقابله با خطر ایران و مقابله با آن می‌ایستد.

جرد کوشنر نیز در این دیدار اعلام کرد آمریکا به تحقق امنیت در منطقه، از طریق همکاری مشترک با کشورهای حامی صلح اهمیت زیادی می‌دهد (!).

گفتنی است ادعاهای وزیر خارجه بحرین در حالی علیه کشورمان مطرح می شود که مقامات ایران بارها به ادعاهای مقامات بحرین پاسخ داده و اتهاماتی از قبیل مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر را رد کرده اند.

۱۳۹۷/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...