نسخه چاپی

نهایت همكاری را با بیرانوند برای حضور در اروپا می‌كنیم

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره پیشنهاد تیم‌های تركیه‌ای به بیرانوند بیان كرد: به هر حال بیرانوند قراردادش را بست و در پرسپولیس ماندگار شد. طبق توافقی كه با بیرانوند كردیم قرار شد اگر پیشنهاد قابل توجهی دریافت كرد نهایت همكاری را باشگاه برای جدایی این دروازه بان كند تا درآمدی هم نصیب باشگاه شود.

به گزارش نما، محمدرضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی اش از مراسم بهترین‌های لیگ هفدهم فوتبال اظهار کرد: به نظرم انتخاب درست و شایسته‌ای بود و حق به حقدار رسید. برانکو و سایر بازیکنان ما استحقاق داشتند که به عنوان برترین‌ها معرفی شوند و شایستگی خود را نشان دادند. همچنین برگزاری این مراسم‌ها باعث می‌شود که یاس و ناامیدی از بین برود و شایسته سالاری‌ها ادامه داشته باشد.

حاج بیگی درباره انتخاب قنبرپور به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سازمان لیگ طی نامه‌ای تاکید کرد که هر چه سریعتر سرپرست تیم انتخاب شود و در جلسه روز گذشته هم قنبر پور را به عنوان سرپرست تیم انتخاب کردیم.
قنبرپور دانش و تجربه کافی برای اداره امور باشگاه را دارد

او درباره وضعیت افشین پیروانی بیان کرد: وضعیت پیروانی مشخص نیست و قادر به همراهی تیم پرسپولیس نیست بنابراین قنبرپور را برای هماهنگ کردن کار‌های اجرایی انتخاب کردیم و او دانش و تجربه لازم را برای رسیدگی به امور تیم دارد.
بدهی‌های باشگاه را با مذاکره رفع می‌کنیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت بدهی‌های پرسپولیس گفت: در جلسه روز گذشته بحث‌های مالی صورت گرفت و قرار شد پیگیری‌های لازم را انجام بدهیم. همچنین شکایت از وکیل سابق تیم که به علت سهل انگاری باعث شد که محرومیت نقل و انتقالاتی لغو نشود در اولویت کاری خود قرار دادیم. ۲، ۳ مورد از بدهی‌ها مانده است که قرار شد با مذاکره این بدهی‌ها را رفع کنیم. راهکار‌های مناسب برای حل مشکلات مالی را در جلسه هیئت مدیره بررسی کردیم و به جمع بندی خوبی هم رسیدیم.

حاج بیگی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس تا ۹ شهریور فرصت تسویه حساب بدهی‌ها را دارد، گفت: بله همه تلاش خود را می‌کنیم تا در زمان مقرر بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم.
پول تبلیغات محیطی حق باشگاه پرسپولیس است

او درباره اینکه درآمد تبلیغات محیطی به باشگاه پرسپولیس داده شده است یا نه! گفت: بله پول تبلیغات محیطی باید به باشگاه‌ها داده شود و رقمش هم ثابت نیست. به هر حال این پول حق باشگاه پرسپولیس است و منتظر هستیم تا طی صحبت با حامی مالی وضعیت درآمد کسب شده از تبلیغات محیطی را مشخص کنیم. باید ببینیم که این پول طبق قانون به باشگاه پرسپولیس می‌رسد یا حامی مالی این پول را دریافت می‌کند.
تنها آپشن‌های قرارداد بازیکنان مانده است

حاج بیگی درباره مشکل پرسپولیس در پرداخت پاداش ۱۰۰ میلیاردی گفت: به هر حال پرداخت حق و حقوق بازیکنان در اولویت قرار دارد و تاکنون توانستیم بخش زیادی از مطالبات مالی را بپردازیم و فقط آپشن‌های قرارداد بازیکنان مانده است که به زودی پرداخت می‌کنیم.
شرایط مالی تیم ترکیه‌ای برای امیری بهتر بود

حاج بیگی درباره جدایی وحید امیری تصریح کرد: نمی‌شود به امیری خرده بگیریم چرا که قراردادش به پایان رسید و پیشنهاد مالی تیم ترکیه‌ای هم خوب بود. ما پیشنهاد دادیم که حداقل تا نیم فصل اول بماند، اما شرایط مالی تیم ترکیه‌ای خوب بود و او تصمیم گرفت به لیگ ترکیه برود. امیری بازیکن دوست داشتنی و با اخلاقی است و به وجودش افتخار می‌کنیم و او هم دوست داشت در پرسپولیس بماند، اما در نهایت به تیم ترکیه‌ای پیوست.

او ادامه داد: ما برای حفظ امیری پیشنهاد بالای ۲ میلیارد به او ارائه کردیم، اما تیم ترکیه‌ای مبلغ بالاتری پیشنهاد داد و او هم به این تیم پیوست.
نهایت همکاری را با بیرانوند برای حضور در اروپا می‌کنیم

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره پیشنهاد تیم‌های ترکیه‌ای به بیرانوند بیان کرد: به هر حال بیرانوند قراردادش را بست و در پرسپولیس ماندگار شد. طبق توافقی که با بیرانوند کردیم قرار شد اگر پیشنهاد قابل توجهی دریافت کرد نهایت همکاری را باشگاه برای جدایی این دروازه بان کند تا درآمدی هم نصیب باشگاه شود.

حاج بیگی درباره اینکه چرا قرارداد امیری زودتر تمدید نشد، گفت: باشگاه همه تلاش خود را به کار برد تا قبل از جام جهانی قرارداد بازیکنان را تمدید کند و حتی بازیکنان را به باشگاه دعوت کرد، اما آن‌ها گفتند درباره وضعیت آینده خود بعد از این رقابت‌ها تصمیم گیری می‌کنند. چندین جلسه با وکیل امیری داشتیم و همه شروط این بازیکن پذیرفتیم، اما پیشنهاد خوب تیم ترکیه‌ای باعث شد امیری راهی این تیم شود.

او درباره نخستین بازی پرسپولیس برابر پدیده مشهد گفت: امیدوارم بتوانیم در بارگاه امام رضا شروع خوبی داشته باشیم و بتوانیم گام اول را محکم برداریم. به هرحال یک مقدار فشار روی تیم ماست و برانکواز بازیکنان جوان استفاده می‌کند تا بعد از محرومیت بتوانیم از بازیکنان جدید خود استفاده کنیم.

۱۳۹۷/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...