نسخه چاپی

لزوم مشاركت شورایاری‌ها در حل آسیب‌های اجتماعی

فرهادی گفت: شورایاری‌ها باید در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد با دیگر دستگاه‌ها تعامل پیدا كنند تا هرچه سریعتر این مشكلات ریشه‌كن شوند؛ در حال حاضر 10 هزار نفر معتادان متجاهر در كمپ‌های تهران نگهداری می‌شوند كه اگر پس از درمان توسط مردم در جامعه پذیرفته نشوند به حالت قبل باز خواهند گشت.

به گزارش نما، عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست عمومی بررسی مشکلات اهالی منطقه 7 بیان داشت: در این جلسات مسئولان شورای شهر و دیگر ارگان‌ها در کنار ما حضور دارند و در این جلسه مشکلات مردم منطقه 7 مورد بررسی قرار گرفت. در بحث فضای سبز در منطقه 7 اقداماتی صورت خواهد گرفت.

وی ضمن بیان تمثیلی از امام رضا (ع) گفت: منطقه 7 یکی از مناطق پیشرفته تهران است که دسترسی‌های مناسبی دارد؛ در منطقه 13 ایستگاه مترو، 11 بیمارستان، 54 درمانگاه،‌2 پادگان، ستاد نیروی انتظامی و مصلی امام خمینی قرار دارد.

فرماندار تهران اظهار داشت: این منطقه امکانات رفاهی مناسبی در اختیار دارد و پارک‌های عمومی به تعداد کافی موجود است. در منطقه 7 جمعیت زنان 10 هزار نفر بیشتر از مردان است که نکته قابل تامل و جزو عجایب است که باید از نظر آسیب‌های اجتماعی بررسی شود.

وی افزود: هفته آینده نمایندگان مجلس، شورای شهر و دیگر دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری تهران جلسه‌ای برای اجرایی شدن تصمیمات برای منطقه 7 برگزار خواهد شد.

فرهادی بیان داشت: معاونت فنی،‌عمرانی فرمانداری تهران ستادی تشکیل داده است که با ارتباط واحدهای مختلف مشکلات را پیگیری خواهند کرد؛ همچنین امشب هفدهمین جلسه‌ای است که مناطق مختلف تهران بررسی شده‌اند و در این شب نیز منطقه 7 میزبان ما بود.

فرماندار تهران ادامه داد: شورایاری‌ها باید کمک کنند تا مشکلات هرچند کوچک برطرف شوند، ما در بحث مدرسه و بیمارستان در تهران از دیگر شهرستان‌ها عقب‌تر هستیم.

وی از احداث 3 بیمارستان در تهران خبر داد و گفت: 3 بیمارستان با ظرفیت هزار تخت خواب از محل مالیات‌های بر ارزش افزوده در مناطق مختلف تهران بنا خواهد شد.

فرهادی افزود: شورایاری‌ها باید در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد با دیگر دستگاه‌ها تعامل پیدا کنند تا هرچه سریعتر این مشکلات ریشه‌کن شوند؛ در حال حاضر 10 هزار نفر معتادان متجاهر در کمپ‌های تهران نگهداری می‌شوند که اگر پس از درمان توسط مردم در جامعه پذیرفته نشوند به حالت قبل باز خواهند گشت.

۱۳۹۷/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...