نسخه چاپی

آقای بازیگر: اصلا پیشنهاد برای بازی ندارم

زمانی گفتم كه دیگر نمی‌خواهم در نقش‌های كوچك بازی كنم، اما اینقدر پیشنهاد كم است كه نمی‌دانم باید امروز چه حرفی بزنم.

به گزارش نما، سیامک صفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در آستانه دومین ماه از تابستان سال ۹۷ گفت: واقعیت هیچ کاری به من پیشنهاد نشده است و نمی‌دانم چه بگویم. خود من هم دلیل خاصی مبنی بر کم کاری‌ام نمی‌دانم.

وی در رابطه با نقش‌هایی که به وی پیشنهاد می‌شود افزود: زمانی گفتم که دیگر نمی‌خواهم در نقش‌های کوچک بازی کنم، اما اینقدر پیشنهاد کم است که نمی‌دانم باید امروز چه حرفی بزنم. من همچنان پارامتر‌ها و وسواس خودم را برای انتخاب نقش ارجحیت قرار می‌دهم و اگر نگاهی به کارنامه ام بیندازید متوجه می‌شوید هنوز اندک سلیقه‌ای در انتخاب آثار در من باقی مانده است.

بازیگر فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" در همین راستا ادامه داد: برای من نقش کوتاه و بلند چندان مهم نیست. یعنی در اصل برایم تیم و خود فیلمنامه اهمیت بالایی دارد و اگر کاری خوب باشد در آن نقش کوتاه هم بازی می‌کنم. به امید خدا که امسال برای من سال متفاوتی باشد و تا این فاصله‌ای که از فجر داریم چندین کار خوب پیشنهاد شود.

وی درخصوص شروع تمرینات نمایش "کروکودیل" به کارگردانی خودش اضافه کرد: تصمیم دارم نمایش جدید خودم را با هنرجویانم که همه جوان هستند کار کنم. متاسفانه در تئاتر امروز بهایی به جوانان داده نشده و راهی برای ورود آن‌ها به تئاتر حرفه‌ای وجود ندارد.

بازیگر فیلم سینمایی "ناگهان درخت" درباره همکاری تازه خود با "صفی یزدانیان" اذعان کرد: فیلمبرداری "ناگهان درخت" مدت‌ها پیش به پایان رسیده و من انتظار دارم این فیلم با استقبال بسیار خوبی روبرو شود. نگاه صفی یزدانیان به سینما نگاهی تازه بوده و رنگی نو به هنر سینما خواهد بخشید. این فیلم هم با همان جنس "در دنیای تو ساعت چند است" ساخته شده و بدون شک در جشنواره فجر امسال از آن استقبال می‌شود.

وی درباره احتمال کاندید شدن در جشنواره فیلم فجر امسال برای بازی در فیلم جدید یزدانیان تاکید کرد: سیمرغ را ول کنید برود. سیمرغ را باید بگذاریم بپرد و پرواز کند. من اصلاً به سیمرغ جشنواره فیلم فجر فکر نمی‌کنم. برای اینکه بتوان سیمرغ را شکار کرد باید در اثر و نقشی ظاهر شد که توان گرفتن این پرنده را داشته باشد. من زیاد در چشم انداز کاری ام به سیمرغ گرفتن فکر نمی‌کنم.

بازیگر فیلم "بمب" درباره پیشنهادات تلویزیونی خود تصریح کرد: آخرین فعالیتم در تلویزیون بازی در سریال آنام به کارگردانی "جواد افشار" بود که مردم بسیار از آن استقبال کردند، اما هنوز برنامه برای حضور در تلویزیون ندارم و پیشنهاد هم نشده است.

صفری با اشاره به وضعیت بد اقتصادی در تئاتر خاطرنشان کرد: دیگر همه می‌دانند با تئاتر کار کردن نمی‌شود زندگی کرد. تئاتر امروز متکی به درآمد خودش است و هیچکس به آن کمک نمی‌کند. تئاتر نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده و به همین خاطر از لحاظ اقتصادی تامین کنند نیست.

۱۳۹۷/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...