نسخه چاپی

ترین‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال سایپا با توجه به شروع پرقدرتی كه در لیگ برتر داشت و به واسطه عملكرد خوبش در این بازی اكثر عناوین‌ برترین‌های هفته را به خود اختصاص داد.

به گزارش نما، هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار به اتمام رسید. در هفته اول پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی توانست با کسب پیروزی مقابل پدیده در مشهد کار خود را با پیروزی شروع کند. از دیگر اتفاقات هفته اول می‌توان به توقف استقلال و سپاهان در هفته اول اشاره کرد. سایپا در هفته اول شروعی پر قدرت داشت و توانست با کسب پیروزی سه بر صفر در پایان هفته اول در صدر جدول قرار بگیرد.

نتایج هفته اول در یک نگاه:

نساجی مازندران صفر - ذوب آهن یک

پدیده صفر -پرسپولیس یک

سایپا 3 - سپیدرود رشت صفر

فولاد 2 - پارس جنوبی جم یک

گسترش فولاد یک - استقلال خوزستان یک

سپاهان صفر - صنعت نفت آبادان صفر

نفت م.سلیمان صفر - تراکتورسازی صفر

استقلال صفر - پیکان صفر

**تیم هفته: سایپا

سایپا شروعی پر قدرت در هفته اول لیگ برتر داشت. شاگردان علی دایی قدم اول را محکم بر داشتند و سپیدرود را با 3 گل شکست دادند. این نتیجه خوب باعث شد تا سایپا به عنوان تیم هفته لقب بگیرد.

**مربی هفته: علی دایی

شروع سایپا در لیگ برتر آنقدر خوب و پر قدرت بود تا بتوان به راحتی عنوان مربی هفته را به علی دایی اختصاص داد. شاگردان علی دایی سه گل در این بازی به ثمر رساندند و موقعیت‌های فراوان دیگری هم در این بازی داشتند. حتی در این دیدار مهدی ترابی یک ضربه پنالتی را از دست داد. شروع پر قدرت سایپا نشان از آماده سازی خوب و برنامه‌های مناسب سرمربی تیم پیش از شروع فصل دارد.

**بازیکن هفته: گابریل هرناندز

گابریل هرناندز در اولین بازی خود برای ذوب آهن توانست گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر برساند و در خارج از خانه در دیداری سخت و حساس باعث پیروزی ذوب آهن شود. این گل سه امتیازی باعث شد تا لقب بازیکن هفته به هرناندز اختصاص یابد.

همچنین علی علیپور مهاجم پرسپولیس که توانست گل پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر برساند دیگر کاندید کسب عنوان بازیکن هفته بود که جا دارد از عملکرد او هم تقدیر کرد.

**بازی هفته: سایپا - سپیدرود رشت

هفته اول لیگ برتر بسیار کم گل بود و با توجه به اینکه تیم‌ها هنوز به شرایط آرمانی نرسیدند اغلب بازی‌ها کیفیت چندان بالایی نداشت.

تنها بازی که در این هفته موقعیت‌های زیادی داشت و حملات زیادی روی دروازه مشاهده شد دیدار سایپا و سپیدرود رشت بود. هر چند اغلب دقایق بازی به سود سایپا در جریان بود اما رد و بدل شدن سه گل در این بازی و موقعیت‌های زیاد باعث شد تا این مسابقه به عنوان دیدار برتر هفته در نظر گرفته شود.

**ناکام هفته: جواد نکونام

جواد نکونام در اولین تجربه مربیگری خود نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با وجود حمایت پر شور هواداران متعصب تیم نساجی در خانه بازی را به ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند.

نساجی در شرایطی در اولین بازی متحمل باخت شد که جزو تیم‌هایی است که کار خود را برای آماده سازی خیلی زود آغاز کرد و فعالیت بسیار گسترده‌ای در نقل و انتقالات داشت. تمامی این موارد باعث شد تا نکونام به عنوان ناکام هفته لقب بگیرد.

خداداد عزیزی هم که تیمش شروع بسیار ضعیفی داشت از دیگر کاندیدها عنوان ناکام هفته بود.

گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته اول:

علی علیپور ( پرسپولیس)، حسن بیت‌سعید( فولاد خوزستان)، مجید علیاری ( پارس جنوبی)، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و علی دشتی( سایپا)، محسن یوسفی( ماشین‌سازی)، علی خشتان ( استقلال خوزستان) و گابریل هرناندز( ذوب آهن).


۱۳۹۷/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...