نسخه چاپی

دلار‌های فروش حسینی، ضامن استقلالی شدن تبریزی

در شرایطی كه از هفته‌ها قبل باشگاه استقلال آلترناتیو‌هایی برای مامه تیام سنگالی مد نظر داشت، با قطعی شدن جدایی این گلزن سیه‌چرده از جمع شاگردان شفر، خرید مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن در دستور كار مربی آلمانی و باشگاه استقلال قرار گرفت.

به گزارش نما، باشگاه استقلال این روز‌ها با بحران‌های فراوانی در بازار تابستانی دست به گریبان است. از بن‌بست در مذاکره با گزینه‌های خارجی تا تمدید قرارداد مهره‌های کلیدی و حفظ آن‌ها در این پنجره نقل و انتقالاتی باعث شد تا استقلال برای به میدان فرستادن تیم ۱۱ نفره اصلی برای مصاف با پیکان هم به مشکل بخورد چه برسد به اینکه نیمکت‌نشینان خوبی داشته باشد. در شرایطی که از هفته‌ها قبل باشگاه آلترناتیو‌هایی برای مامه تیام سنگالی مد نظر داشت، با قطعی شدن جدایی این گلزن سیه‌چرده از جمع شاگردان شفر، خرید مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن در دستور کار مربی آلمانی و باشگاه استقلال قرار گرفت. در این بین، اما ذوب‌آهن قصد نداشت ستاره گلزن خود را به راحتی از دست بدهد به همین خاطر رقم عجیب ۸/۱ میلیاردی را برای صدور رضایتنامه تبریزی در نظر گرفت و مدعی شد به استقلالی‌ها ۷۰۰ میلیون هم تخفیف داده تا بتوانند به ستاره مد نظرشان برسند.

مدیران استقلال که سخت در تلاش بودند تا شکست در پروسه تمدید قرارداد تیام را با یک خرید بزرگ جبران کنند این بار برای تأمین بودجه مورد نیاز برای رضایتنامه تبریزی راهکار دیگری انتخاب کردند آن هم این بود که با سران باشگاه ترابوزان که شدیداً پیگیر عقد قرارداد با مجید حسینی دیگر ستاره جدایی‌طلب استقلال بودند، بر سر رقمی بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار (تا مرز ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار) به توافق برسند تا با تزریق این پول به خزانه باشگاه بودجه مورد نیاز برای جذب مرتصی تبریزی فراهم شود. راهکاری که در نشست‌های اواخر هفته گذشته تا حدودی نهایی شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا روز دوشنبه، هم رضایتنامه استقلال برای لژیونر شدن حسینی در ترکیه صادر می‌شود، هم پول درخواستی ذوبی‌ها برای واگذاری تبریزی به آبی‌های پایتخت تأمین خواهد شد. در این راه مبلغ بند فسخ قرارداد تیام نیز قرار است هزینه خرید‌های خارجی جدید شود که مذاکرات در این راه از امروز در دستور کار استقلالی‌ها قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۷/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...