نسخه چاپی

صعود 4 پله‌ای پرسپولیس با شكست دایی

عکس خبري -صعود 4 پله‌اي پرسپوليس با شکست دايي

دوازدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های كشور با پیروزی پرسپولیس مقابل راه آهن به اتمام رسید تا شاگردان "مانوئل ژوزه" به رتبه یازدهم جدول رده بندی این رقابت‌ها صعود كنند.

به گزارش نما، آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 18 بین دو تیم پرسپولیس و راه آهن در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
پرسپولیسی‌ها که امسال نتایج بسیار ضعیفی گرفته‌اند، در بازی با راه‌آهن نشان دادند کم کم دارند روی فرم می‌آیند.
هادی نوروزی در دقیقه 2 و سیدجلال حسینی در دقیقه 16 برای پرسپولیس گلزنی کردند که هر دو پاس گل را مهدی مهدوی کیا با سانترهای دقیق انجام شد. پرسپولیس در این مسابقه با برنامه بازی کرد و در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بود.

شاگردان مانوئل ژوزه پرتغالی با این پیروزی 14 امتیازی شدند و با صعودی چهار پله‌ای در رده یازدهم قرار گرفتند. راه‌آهن هم که امید زیادی داشت با برتری مقابل حریف نامدارش به جمع صدرنشینان اضافه شود، با این شکست، 18 امتیازی باقی ماند اما به دلیل افت تفاضل گل، یک پله سقوط کرد و به جای سایپا در رده هشتم جای گرفت.

پرسپولیس که از تاریخ 26 اسفندماه 1390 در دیدارهای داخلی مقابل تماشاگران خودی به پیروزی نرسیده بود با این پیروزی یک برد نوبرانه را بدست آورد. پیروزی این تیم مقابل آلومینیوم هرمزگان هم در غیاب تماشاگران پرسپولیس که در آن بازی محروم بودند، رقم خورد.
برای دیدن نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر اینجا کلیک کنید.

محسن ترکی داور مسابقه به حسین ماهینی و مهرداد پولادی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، مهدی مهدوی‌کیا( از دقیقه 88 سامان آقا‌زمانی)، میثم نقی‌زاده، محمد نوری، هادی نوروزی( از دقیقه 82 محمد قاضی) و کریم انصاری فرد( از دقیقه 78 غلامرضا رضایی)

سرمربی: مانوئل ژوزه

ترکیب راه‌آهن:

فرشید کریمی، سیدعلی حسینی، حسین کعبی، پیروز قربانی، ابراهیم کریمی،حسین پاشایی، مهرداد کفشگری( از دقیقه 65 ایمان رزاقی)، غلام عباس آشوبی، بهادر عبدی( از دقیقه 81 محمدحسن‌رجب‌زاده)، علیرضا عباسفرد و مجتبی شیری( از دقیقه 59 جهانگیر عسگری)

سرمربی: علی دایی


۱۳۹۱/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...