نسخه چاپی

حزب مسلم لیگ اپوزوسیون می شود

حزب مسلم لیگ پاكستان برای تشكیل اپوزیسیون مقابل «تحریك انصاف» آماده می شود.

به گزارش نما، «شهباز شریف» رئیس حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف ضمن برقراری ارتباط با «احمد محمود» عضو حزب مردم و فرماندار سابق ایالت پنجاب از تشکیل یک اپوزیسیون قوی در برابر حزب تحریک انصاف خبر داد.

وی در ارتباط تلفنی با «خورشید شاه» رئیس اپوزیسیون سابق و عضو ارشد حزب مردم تأکید کرد: قبل از این حزب مسلم لیگ و حزب مردم توانستند برای حفظ دموکراسی با هم کنار بیایند بنابراین چرا نتوانند برای تشکیل اپوزیسیون به توافق برسند.

احزاب سنتی و مخالف می‌توانند یک اپوزیسیون قوی در برابر حزب تحریک انصاف تشکیل دهند که از سال 1988 تا سال 1990 در پاکستان بی‌‌سابقه است.

ممکن است حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف،حزب مردم و ائتلاف مذهبی مجلس متحده عمل اختلافاتی با یکدیگر داشته باشند اما برای تشکیل اپوزیسیون در برابر حزب تحریک انصاف متحد خواهند شد.

در حال حاضر احزاب مخالف حزب تحریک انصاف خواهان بازشماری دوباره رأی مردم در بیشتر حوزه‌های انتخاباتی اعلام می‌کنند که تقلب در انتخابات صورت گرفته است.

مخالفان، ارتش و برخی نهادها را متهم به حمایت از عمران‌خان رهبر حزب تحریک انصاف می‌کنند و معتقدند که وی به صورت منصفانه پیروز نشده است.

۱۳۹۷/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...