نسخه چاپی

جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریكایی یمن را بمباران كردند

جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریكایی منطقه ناطع را در استان البیضاء یمن در سه نوبت بمباران كردند.

به گزارش نما، همچنین جنگنده های متجاوز سعودی-آمریکایی دانشکده جنگ و منطقه النهدین در صنعاء را در دو نوبت بمباران کردند. پادگان صبوه و پادگان السواد در شهرستان سنحان در استان صنعاء نیز هدف حملات جنگنده های متجاوز سعودی-آمریکایی قرار گرفتند.

جنگنده های متجاوز در ادامه جنایاتشان ورودی منطقه تفریحی الکتیب را در شهرستان المیناء در استان الحدیده یمن در یک نوبت و منطقه العرج را در شهرستان باهل در چهار نوبت بمباران کردند.

شب گذشته نیز ناوچه‌های ائتلاف متجاوز سعودی مستقر در دریای سرخ، چهار قایق ماهیگیران یمنی را هدف قرار دادند و همه سرنشینان این قایق‌ها را به شهادت رساندند.

در خبری دیگر از درگیری‌ها در یمن، عربستان به هلاکت سه سرباز و یک درجه‌دار ارتش سعودی در جنوب این کشور اعتراف کرد. خبرگزاری عربستان اعلام کرد این سربازان در درگیری در مناطق سعودی نجران و جیزان کشته شدند. خبرگزاری عربستان به هیچ گونه جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

یک منبع نظامی یمنی گفته بود شماری از نیروهای ائتلاف سعودی در تلاش ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ائتلاف به سوی صحرای مرزی اجاشر واقع در استان الجوف یمن کشته یا زخمی شدند.

این منبع تأکید کرد شماری از نیروهای منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن) به اسارت در آمدند و شماری از خودروهای زرهی و نظامی آنان منهدم شد.

یک شهروند یمنی نیز در استان صعده در حملات موشکی ائتلاف سعودی به شهرستان شدا به شهادت رسید.

۱۳۹۷/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...