نسخه چاپی

بازی اول استقلال در شان این تیم نبود

پیشكسوت آبی پوشان بیان كرد: تیمی كه مقابل پیكان به میدان رفت خیلی آشنا نبود و بازیكنان جدید در آن زیاد به چشم می خوردند.

به گزارش نما، محمد نوری با بیان این مطلب که بازی خوب و قابل قبولی از استقلال مقابل پیکان شاهد نبودیم اضافه کرد: تنها توجیه این بازی ضعیف می تواند مصادف بودن آن با هفته اول رقابتها باشد چرا که این بازی در شان تیم استقلال نبود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان کرد: تیمی که مقابل پیکان به میدان رفت خیلی آشنا نبود و بازیکنان جدید در آن زیاد به چشم می خوردند. تیمی که فصل گذشته قهرمان جام حذفی می شود و در لیگ برتر سوم شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کرده نباید دستخوش تغییرات زیادی شود. من نمی دانم این ضعف مدیریت است یا ضعف سرمربی یا اتفاق دیگری در استقلال افتاده که باید تیمی که فصل گذشته را با موفقیت به پایان رسانده بود دستخوش این همه تغییر شود. اما علت آن هرچه باشد، معلول اتفاق خوبی نبود در حوزه استقلال. به خصوص که بازیکنان جایگزین در مقایسه با بازیکنان جدا شده خیلی توازن ندارد.

مدافع پیشین آبی‌ها بیان داشت: در این بازی ما هیچ برنامه‌ای از تیم ندیدیم و مشخص نشد که این تیم برای دستیابی به گل چه طرح و برنامه‌ای دارد. بازیکنان خلاق در خط حمله و خط میانی دیده نشدند و زهر خط حمله تیم خیلی کم بود.

نوری در ادامه گفت: تنها چیزی که در خصوص این تیم استقلال می توان گفت این است که ما هم مثل هواداران امیدورایم شرایط در آینده قدری بهتر شود. چون ادامه این روند می تواند نگران کننده باشد.

۱۳۹۷/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...