نسخه چاپی

مسئولان به جای مقصر دانستن دیگران از مردم عذرخواهی كنند

عکس خبري -مسئولان به جاي مقصر دانستن ديگران از مردم عذرخواهي کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح كرد: مسئولان بلند پایه كشور باید این شجاعت را داشته باشند و به جای پیدا كردن مقصر و دامن زدن به حاشیه ها از مردم عذرخواهی كنند.

به گزارش نما، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار مهر،با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر سلامت انتخابات اظهار داشت: معمولا رهبر انقلاب در آستانه هر اقدام و حرکت مهمی هشدارهای لازم را می دهند و آنچه به اعتلا و اقتدار نظام کمک کند توسط معظم له بیان می شود، به همین جهت ایشان در استان خراسان شمالی بر سلامت انتخابات و حضور چشمگیر مردم در عرصه انتخابات تاکید کردند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید براساس قانون عمل کنند، مخاطب اصلی سخنان رهبری را دولت و شورای نگهبان دانست و گفت: اگر قوا و دستگاه های ذی زبط وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند زمینه سوء استفاده برای دیگران فراهم نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: رهبری به موقع به موضوع سلامت انتخابات اشاره کردند چرا که با این اعلام مواضع دیگر جلوی اظهار نظرهای شخصی ،جناحی و دامن زدن به آن گرفته شد.

سعیدی همچنین در خصوص توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قوای سه گانه تقصیرها را به گردن هم نیندازند و هرقوه وظیفه خود را انجام دهد، گفت:این هم یکی دیگر از هشدارهای رهبر انقلاب بود، وقتی هرکس با موانع و مشکلات روبه رو می شود نباید به دنبال مقصر بگردد بخصوص اگر از جایگاهی در نظام سیاسی برخوردار باشد،چرا که در این صورت زمینه تنش و اختلاف بوجود می آید و این به هیچ وجه به صلاح مسئولین و نظام اسلامی نیست.

وی گفت: مسئولین بلند پایه کشور باید این شجاعت را داشته باشند و به جای پیدا کردن مقصر و دامن زدن به حاشیه ها از مردم عذرخواهی کنند.

سعیدی در ادامه وحدت مسئولان را بسیار لازم و ضروری دانست و با بیان اینکه دشمنان به کینه ورزی و دشمنی خود علیه انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد، اظهار داشت: مهمترین هدف غرب از دشمنی ها، تحریم ها و تهدیدها علیه نظام اسلامی شکستن مقاومت مردم است. از این رو باید همه به ایجاد وحدت و همدلی تحت فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: همه ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار دهیم و نتیجه آن را در ایستادگی ملت مقابل تحریم ها و تهدیدهای دشمن خواهیم دیدید، کما اینکه در این 30 سال مشاهده کردیم.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...