نسخه چاپی

پای AFC به پرونده تبانی در فوتبال ایران، باز شد

رئیس كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از كمك AFC به این فدراسیون برای پیگیری پرونده شكایت باشگاه خونه به خونه بابل از نساجی مازندران خبر داد.

به گزارش نما، مرتضی تورک درباره آخرین وضعیت پیگیری های کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درمورد ادعای باشگاه خونه به خونه بابل نسبت به تبانی در بازی نساجی مازندران و راه آهن تهران در هفته پایانی فصل گذشته لیگ یک بیان کرد: با توجه به اینکه کمیته اخلاق منابع و ابزار محدودی برای رسیدگی به پرونده های مرتبط با بحث تبانی و رشوه در اختیار دارد، تحقیقات خود را درباره این پرونده در قالب یک گزارش به دادستانی استان مازندران تحویل داده و از مسئولان این نهاد درخواست کرده ایم صحت ادعاهای مالک باشگاه خونه به خونه بابل را پیگیری قضائی کنند.

او ادامه داد: حتی در نامه ای از AFC خواسته ایم با توجه به ساز و کارهایی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد تبانی، ارتشا، رشوه و مسائل اینچنینی وجود دارد در پرونده تیم های خونه به خونه و نساجی به ما کمک کنند تا با اطلاعات جامع و کامل تری به مرحله تصمیم گیری برسیم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره زمان صدور رای این پرونده اظهار داشت: اثبات ادعاهای مطرح شده در این پرونده نیاز به مدارک و مستندات کاملی دارد. به همین دلیل تا زمان دست یابی به این منابع نمی توانیم به جمع بندی خاصی برسیم و صدور رای زمانبر است. با این وجود اجازه نمی دهیم حق هیچ باشگاه یا تیمی تضییع شود.

۱۳۹۷/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...