نسخه چاپی

احمدی نژاد برعكس خاتمی بی پروا بود

وی با عقده گشایی و متهم كردن احمدی نژاد به تقلب می افزاید: احمدی نژاد نه در تیر ۸۴ و نه در خرداد ۸۸ منتخب ملت نبود[!] و سپاه و بسیج او را هل دادند تا پیروز شود. اما او برعكس خاتمی بی پروا بود.

به گزارش نما، کیهان نوشت: حاشيه سازي رئيس جمهور در نامه نگاري علني به رئيس قوه قضائيه و اصرار بر بازديد از زندان اوين مورد استقبال محافل ضد انقلاب قرار گرفت.
رسانه هاي بيگانه با آب و تاب فراوان اقدام اخير احمدي نژاد را منتشر كردند. در همين حال آرش- س از همكاران صداي آمريكا با ستايش از اين اقدام نوشت: با اين نامه احمدي نژاد متوجه شدم كه بعد از ۷ سال پاستورنشيني ياد گرفته چگونه از اختياراتش[!؟] استفاده كند، چيزي كه خيلي ها از آن غافل بودند. شايد از اين پست[مطلب] من تعجب كنيد اما بگذاريد توضيح بدهم. سال پيش همين موقع ها ويژه نامه خاتون در روزنامه ايران به جنجالي تبديل شد كه عاقبت جوانفكر مشاور احمدي نژاد زنداني شد.

وي با عقده گشايي و متهم كردن احمدي نژاد به تقلب مي افزايد: احمدي نژاد نه در تير ۸۴ و نه در خرداد ۸۸ منتخب ملت نبود[!] و سپاه و بسيج او را هل دادند تا پيروز شود. اما او برعكس خاتمي بي پروا بود. توجه كنيد، اصلا قصد مقايسه اين دو را ندارم و همچنين قصد ندارم به خاتمي سركوفت بزنم... احمدي نژاد هرچه بود و هست ياد گرفته چطور جلوي حاكميت بايستد[!؟] اما در زمان خاتمي خيلي از اين اتفاق ها افتاد و حتي يك اخطار قانون اساسي نداد، به همين سادگي.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...