نسخه چاپی

پاشازاده: این استقلال خیلی كار دارد

مهدی پاشازاده پیشكسوت باشگاه استقلال و یكی از مدافعان نامدار فوتبال كشورمان معتقد است استقلال به این زودی‌ها، به شرایط عادی خود برنمی‌گردد چون با مشكلات فراوانی لیگ را آغاز كرده و همین مشكلات، اجازه پیشرفت و بالا رفتن به آبی‌ها را نمی‌دهد.

به گزارش نما، پاشازاده می گوید: «از نگاه من، استقلال مقابل پیکان بسیار بد بازی کرد. یک بخشی از این بازی بد به مشکل عدم وجود بازیکن برمی گردد اما باید انتقاد سازنده داشته باشیم؛ انصافا استقلال با مهره هایی که داشت هم نتوانست قدرتش را به پیکان دیکته کند آن هم در حالی که در ورزشگاه آزادی بازی می کرد و هواداران نیز به خوبی حمایتش می کردند.»

پاشازاده ادامه داد: «برای وینفرد شفر احترام خاصی قائل هستم اما باید بگویم تیمی که او در این فصل دارد، کار زیادی می برد تا به شرایط ایده آل برسد. نمی دانم شفر حوصله رساندن استقلال به بهترین شرایطش را دارد یا اما من معتقدم استقلال به این زودی به یک مدعی بدل نمی شود مگر اینکه سایر تیم های مدعی چند هفته ای نتوانند به اندازه کافی امتیاز جمع کنند و همراه با استقلال از جمله تیم های متوسط فصل باشند. با این شرایطی که شاگردان شفر دارند، در حال حاضر نباید امید چندانی به این تیم داشت مگر اینکه باشگاه اقدام به جذب چند مهره فوق العاده قدرتمند کند و همه چیز را تغییر بدهد.»

۱۳۹۷/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...