نسخه چاپی

لزوم گسترش فرهنگ اهدای خون در میان جوانان

با بیان اینكه هلال‌احمر در هر شرایطی این اصول را دنبال می‌كند افزود: گسترش فرهنگ اهدای خون بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به اینكه جمعیت ایران رو به سالمندی پیش می‌رود و آمار بیماری‌های مزمن نیز افزایش یافته بنابراین توجه به این مساله ضرورت دارد.

به گزارش نما، علی اصغر پیوندی در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال‌احمر و سازمان انتقال خون اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند در همه سطوح کمک مردم باشد و انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای چهار هدف کاهش آلام و مشکلات مردم، ترویج روحیه صلح و دوستی، کمک بر ارتقای سلامت هموطنان و تکریم انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر در هر شرایطی این اصول را دنبال می‌کند افزود: گسترش فرهنگ اهدای خون بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به اینکه جمعیت ایران رو به سالمندی پیش می‌رود و آمار بیماری‌های مزمن نیز افزایش یافته بنابراین توجه به این مساله ضرورت دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر از اهدای خون ۱۴ هزار داوطلب هلال احمر از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته نیز ۷۰ هزار نفر از داوطلبان این جمعیت در مراکز اهدای خون حضور یافته و خون اهدا کرده‌اند.

پیوندی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ اهدای خون بویژه در میان جوانان از مفاد حائز اهمیت در تفاهم‌نامه با سازمان انتقال خون است و امیدواریم شاهد گسترش هرچه بیشتر این فرهنگ در میان مردم باشیم.


۱۳۹۷/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...