نسخه چاپی

آخرین وضعیت پرونده پیروانی در كمیته استیناف

علیرضا صالحی رئیس كمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده افشین پیروانی مدیر سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس اظهار داشت: تحقیقات مان نسبت به این پرونده همچنان ادامه دارد و تا زمانی كه مستندات مان كامل نشود حكم پیروانی را اعلام نمی‌كنیم.

به گزارش نما، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده افشین پیروانی مدیر سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس اظهار داشت: تحقیقات مان نسبت به این پرونده همچنان ادامه دارد و تا زمانی که مستندات مان کامل نشود حکم پیروانی را اعلام نمی‌کنیم.

او در مورد اینکه شنیده می‌شود در جلسه هفته گذشته یکی از شاهدان افشین پیروانی غیبت داشته و همین امر دلیل تأخیر در صدور حکم استیناف بوده است، بیان کرد: غیبت یک شاهد دلیل صدور تاخیر یک حکم نیست بلکه تحقیقات ما نسبت به این پرونده کامل نشده است و تا زمانی که چنین امری میسر نشود رأیی صادرنمی کنیم.

صالحی در مورد تجدید نظر خواهی باشگاه استقلال تهران در پرونده سوپر جام و خونه به خونه بابل در پرونده شکایت از نساجی مازندرانگفت: کمیته انضباطی هفته گذشته حکم این دو پرونده را اعلام کرد و اگر نامه تجدید نظر خواهی‌های باشگاه‌های استقلال و خونه به خونه به کمیته استیناف ارسال شده باشد در جلسه امروز (سه شنبه) که با حضور تمامی اعضا برگزار می‌شود به آن‌ها رسیدگی می‌کنیم.

۱۳۹۷/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...