نسخه چاپی

پیشنهاد جدید به جای سوال از رئیس جمهور

كمیته طراحان سؤال از رئیس‌جمهور پیشنهاد كرد تا رئیس‌جمهور در یك نشست صمیمی و غیررسمی با نمایندگان پاسخگوی سؤالات باشد.

به گزارش نما، عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا که به نمایندگی از طراحان سؤال از رئیس جمهور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با نمایندگان رئیس جمهور حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طراحان سؤال از رئیس جمهور امروز یا فردا نشست مشترکی برای هماهنگی بیشتر درباره پاسخ‌های نمایندگان رئیس جمهور برگزار خواهند کرد.


وی با بیان اینکه پاسخ‌های نمایندگان رئیس جمهور به نوسانات ارزی را به صورت مکتوب به طراحان سؤال از رئیس جمهور ارائه خواهد کرد، افزود: اگر تعداد نمایندگانی که سؤال از رئیس جمهور را امضا کرده‌اند و پاسخ‌های نمایندگان رئیس جمهور را قانع کننده می‌دانند بیش از نمایندگانی که قانع نشده‌اند باشد، به طور طبیعی پاسخ نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه قانع شدن از اظهارات نمایندگان رئیس جمهور خواهد بود.


حیدرپور گفت: البته اگر نمایندگان پاسخ‌های نمایندگان رئیس جمهور به نوسانات ارزی را قانع کننده ندانند، رئیس مجلس از رئیس جمهور برای پاسخ به سؤالات نمایندگان جهت حضور در صحن علنی دعوت خواهد کرد.


وی با بیان اینکه نمایندگانی که طرح سؤال از رئیس جمهور را امضا کرده‌اند انگیزه‌ای جز خدمت به کشور و حل مشکلات اقتصادی ندارند، گفت: ما تاکید داریم که مشکلات اقتصادی باید با هماهنگی مجلس و دولت حل و فصل شود البته آمادگی خود را برای هر نوع کمک به دولت اعلام کرده‌ایم اما متأسفانه علائم مثبتی نمی‌بینیم.


نماینده مردم شهرضا گفت: بنده به نمایندگی از طراحان سؤال از رئیس جمهور اعلام می‌کنم که پیشنهاد کمیته طراحان سؤال این است آقای احمدی‌نژاد در یک جلسه غیررسمی و صمیمی با نمایندگان درباره نوسانات ارزی پاسخگو باشد. چرا که ممکن است در این صورت نمایندگان و آقای رئیس جمهور به تعامل و توافق برسند تا بحث حضور آقای احمدی‌نژاد در صحن علنی منتفی شود.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...