نسخه چاپی

فعالیت ۸۰۰ مركز مهدكودك دارای مجوز در استان تهران

سید احمدرضا محمدیان رئیس انجمن صنفی مهدهای كودكاظهار كرد: بر اساس آخرین گزارش ها در حال حاضر حدود 800 واحد مهدكودك مجاز تحت نظارت سازمان بهزیستی كشور در استان تهران به كودكان 6 ماه تا پایان 6 سالگی خدمات ارائه می دهند.

به گزارش نما، سید احمدرضا محمدیان رئیس انجمن صنفی مهدهای کودکاظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش ها در حال حاضر حدود 800 واحد مهدکودک مجاز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور در استان تهران به کودکان 6 ماه تا پایان 6 سالگی خدمات ارائه می دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مبحث آموزش در کودکانی که در دوره پیش از دبستان قرار دارند آموزشی غیررسمی را در برمی گیرد و حرف اول را موضوع پرورش می زند که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس انجمن صنفی مهدهای کودک خاطرنشان کرد: بسیاری از مراکزی که در حال حاضر به عنوان مهدکودک فعالیت می کنند هیچ مجوزی از سازمان بهزیستی کشور ندارند که خانواده ها باید به این موضوع دقت کنند و کودکان خود را به مراکز مجاز بسپارند.

محمدیان یادآور شد: موضوع اطلاع رسانی در خصوص توجه خانواده ها به مهدکودک های مجاز و ثبت نام کودکان در این گونه مراکز، باید به صورت ویژه از طریق سازمان بهزیستی کشور و دیگر دستگاه های مسئول مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر اشتغالزایی در کشور حرف اول را می زند و باید موضوع امنیت شغلی مربیان و همچنین سایر عوامل مسئول در مهدهای کودک توسط دستگاه های مسئول تامین شود.

رئیس انجمن صنفی مهدهای کودک تصریح کرد: مهدهای کودکان به عنوان یکی از شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور به شمار می آیند که سهم گسترده ای در مشاکت اجتماعی در مسائل مربوط به حوزه کودکان دارند.

۱۳۹۷/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...