نسخه چاپی

پرونده اختلاس از بیمه اعدامی نداشت

رئیس شعبه 76 دادگاه كیفری استان تهران گفت: ابلاغ حكم 160 صفحه ای پرونده اختلاس از بیمه و استانداری به متهمان آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، قاضی مدیر خراسانی گفت: حکم مجازات متهمان پرونده 160 برگ است که در آن سه نفر از متهمان به حبس ابد محکوم شده اند. تعدادی دیگر از متهمان پرونده نیز به حبس وجریمه نقدی محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه از دیروز ابلاغ آن به متهمان و وکلای آنها آغاز شده ، افزود: متهمان و وکلای آنها باید با مراجعه به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران حکم مجازات را دریافت کنند و 20 روز پس از آن فرصت دارند به حکم اعتراض کنند.

قاضی مدیر خراسانی درباره حکم پرونده های مطبوعاتی نیز گفت: پس از پایان رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه و ابلاغ رای متهمان ، احکام پرونده های مطبوعاتی نیز صادر خواهد شد.

رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و استانداری تهران از یکم خرداد ماه امسال در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد. پیش از این نیز سه جلسه دادگاه در سال 89 برگزار شده بود که قاضی مدیر خراسانی رئیس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران با توجه به نقص تحقیقات پرونده را به دادسرا بازگرداند.

با تکمیل تحقیقات، پرونده 100 جلدی اختلاس از شرکت بیمه و استانداری با صدور کیفرخواستی 77 صفحه ای برای 78 متهم آن به دادگاه بازگردانده شد. در حالی که پرونده فساد بزرگ بانکی آخرین روزهای رسیدگی در دادگاه را سپری می کرد نخستین جلسه دادگاه اختلاس یکم خرداد با حضور 78 متهم برگزار شد.

با برگزاری 13 جلسه دادگاه طی 42 روز قاضی مدیر خراسانی و چهار قاضی مستشار پایان رسیدگی به این پرونده را اعلام کرده و از 12 تیر ماه برای صدور حکم وارد شور شدند.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...