نسخه چاپی

موافقت استانداری با توقف جدایی ری

یك عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینكه استانداری و دولت با توقف مقطعی جدایی ری از تهران موافقت كرده است، گفت: بر این اساس مقرر شده است كه جدایی ری از تهران به بعد از برگزاری انتخابات شورای شهر ری همزمان با انتخابات شورای شهر و روستا در سطح كشور موكول شود.

به گزارش نما، زهره طبیب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح آخرین وضعیت موضوع جدایی ری از تهران گفت: مجمع نمایندگان تهران به دلیل نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا به استانداری تهران پیشنهاد کرد که در تصمیم‌گیری خود برای جدایی ری از تهران تجدیدنظر کند.

وی افزود: این تصمیم مجمع نمایندگان تهران بر این اساس گرفته شد که نسبت به آینده شهر ری و کمبود امکانات و همچنین روند تشکیل شورای شهر ابهاماتی وجود داشت. از سوی دیگر شهرداری تهران نیز اشکالاتی را مطرح کرده بود که جمیع این شرایط منجر شد که نمایندگان پیشنهاد توقف اجرای پروژه جدایی ری از تهران را به استانداری تا زمان برگزاری انتخابات شوراها بدهند.

نماینده مردم تهران در مجلس توضیح داد: مقرر شد که انتخابات شورای شهر ری همزمان با انتخابات شورای شهر و روستا در 22 خرداد برگزار شود تا بعد از آن شورای شهر جدید شهر ری، شهردار شهر ری را نیز انتخاب کند، این موضوع مورد موافقت استانداری و دولت قرار گرفته است.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...