نسخه چاپی

تبریزی باید مقابل استقلال به میدان برود

ستار همدانی در خصوص دیدار استقلال برابر ذوب‌آهن در هفته دوملیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: به هرحال بازی سختی در اصفهان خواهد بود و شاگردان نمازی از امتیاز میزبانی برخوردار هستند. ذوب‌آهن تیم خوب و یكدستی دارد و با توجه به برد در مقابل پدیده دارای شرایط روحی و روانی بهتری نسبت به استقلال است.

به گزارش نما، ستار همدانی در خصوص دیدار استقلال برابر ذوب‌آهن در هفته دوملیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: به هرحال بازی سختی در اصفهان خواهد بود و شاگردان نمازی از امتیاز میزبانی برخوردار هستند. ذوب‌آهن تیم خوب و یکدستی دارد و با توجه به برد در مقابل پدیده دارای شرایط روحی و روانی بهتری نسبت به استقلال است.

وی در خصوص شرایط استقلال در لیگ هجدهم تصریح کرد: اشتباه استقلال این نکته بود که تغییرات زیادی در کادر مدیریتی و بازیکنان خود داشته و برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارد تا بتواند نتیجه مطلوب کسب کند و دل هواداران را به دست بیاورد.

پیشکسوت فوتبال استقلال افزود: هواداران و طرفداران فقط انتظار نتیجه‌گیری و قهرمانی را از استقلال دارند و این تیم را فقط برای قهرمانی می‌خواهند. این موضوع کار را برای بازیکنان بسیار سخت می‌کند و شفر به همراه بازیکنان حق اشتباه در این فصل را ندارند.

همدانی در خصوص حضور مرتضی تبریزی در استقلال گفت: مرتضی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ‌برتر است و از سالیان گذشته عملکرد بسیار خوبی در ذوب‌آهن داشته است. او می‌تواند در این مقطع به استقلال کمک کند و باید صبور بود تا عملکرد او را در استقلال دید.

وی افزود: امیدوارم تبریزی در استقلال همانند بختیار رحمانی دچار حاشیه نشود و بتواند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد او بازیکن بزرگی است و می‌تواند خواسته هواداران را تامین کند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه آیا درست است تبریزی در بازی مقابل استقلال در هفته دوم لیگ‌برتر بازی کند یا خیر، خاطرنشان کرد: بله تبریزی باید مقابل استقلال به میدان برود، ما باید نگاه حرفه‌ای به فوتبال داشته باشیم و فوتبال حرفه‌ای این مسائل را دارد.

۱۳۹۷/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...