نسخه چاپی

آشوبی:‌ احترام دایی واجب است

بازیكن راه‌آهن معتقد است كه این تیم در بازی دیروز تمركز لازم را نداشت و روی دو ضربه ایستگاهی غافلگیر شد.

به گزارش نما به نقل از نود، فرزاد آشوبی در پايان ديدار راه‌آهن برابر پرسپوليس اظهار کرد: از اين که شکست خورديم ناراحتم. حيف شد که نتوانستيم پيروز شويم. ما تمام تلاش خود را کرديم اما زود گل خورديم. ما همان اوايل بازي مي‌توانستيم برگرديم اما گل دومي که دريافت کرديم کار را سخت کرد.

وي افزود: فکر مي‌کنم در دقايق ابتدايي تمرکز لازم را نداشتيم و کادر فني هم به ما گفته بودند که مراقب ضربه‌ههاي ايستگاهي باشيم اما تمرکز لازم را نداشتيم و روي دو ضربه ايستگاهي غافل‌گير شديم.

آشوبي در پاسخ به اين سوال که آيا پس از اين شکست راه‌آهن مي‌تواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد يا خير گفت:‌ همه چيز دست خودمان است. هم مي‌توانيم مانند بازنده باشيم و هم مي توانيم بالانشين باشيم. اگر تمرکزمان را بيشتر کنيم مي‌توانيم در دره‌هاي بالايي جدول حضور داشته باشيم.

او همچنين درباره اظهارات مسولان پرسپوليس پيرامون علي دايي نيز گفت: به نظرم نبايد اين مسائل را با مباحث فني قاطي کرد. نمي‌دانم که چه صحبت‌هايي شده است ولي هر چه بوده مربوط به خارج از زمين مسابقه است. علي دايي اسطوره فوتبال کشور و پرسپوليس است و احترام او واجب است.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...