نسخه چاپی

دلیل فوت یك زائر ایرانی در مكه مكرمه

خدمات‌رسانی تیم پزشكی ایران در مكه و مدینه با تجهیزات و داروهایی كه از كشورمان به عربستان منتقل كرده‌اند، در حال انجام است.​

به گزارش نما، خدمات‌رسانی تیم پزشکی ایران در مکه و مدینه با تجهیزات و داروهایی که از کشورمان به عربستان منتقل کرده‌اند، در حال انجام است.

در بسیاری از هتل‌های مکه مکرمه در آستانه حج ابراهیمی خدمات پزشکی ارائه می‌شود و پزشکانهلال‌احمر در آنجا مستقر هستند. همچنین امسال با توافق‌های انجام‌شده با عربستان، امکان استفاده از برخی بیمارستان‌های سعودی برای زائران ایرانی فراهم شده است و زائران می‌توانند با هماهنگی تیم پزشکی کشورمان به این بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

شب گذشته یکی از زائران ایرانی خانه خدا از برادران اهل تسنن به دلیل ایست قبلی در مکه مکرمه دار فانی را وداع گفت. به گفته روستا رئیس بیمارستان مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه، «رحیم حشمتی» از کاروان ۱۲۱۶۴ استان آذربایجان غربی دارای ۶۵ سال سن بود که در هتل النخله مکه دچار ایست قلبی شد و پس از احیا، در مسیر بیمارستان فوت کرد.

به گزارش فارس، امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند که تاکنون حدود ۲۸ هزار نفر عازم سرزمین وحی شده‌اند. میانگین سنی زائران خانه خدا در سال جاری ۵۶ سال است.


۱۳۹۷/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...