نسخه چاپی

رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر: روند انتخاب سرمربی «سری» است

با توجه به این كه كارلوس كی روش سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان یكی از گزینه های الجزایری ها محسوب می شود، انتخاب سرمربی این تیم آفریقایی برای ما هم حائز اهمیت است.

به گزارش نما، با توجه به این که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از گزینه های الجزایری ها محسوب می شود، انتخاب سرمربی این تیم آفریقایی برای ما هم حائز اهمیت است.
به گزارش سایت العربی ، خیرالدین زتشی رئیس فدراسیون فوتبال بر سری و پنهانی بودن انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور تاکید دارد.
زتشی پس از جلسه 10 ساعته اعضای هیئت اجرایی فدراسیون فوتبال الجزایر از افشای نام و ملیت سرمربی جدید خودداری کرد.
زتشی در بیانیه های خود پس از پایان جلسه به رسانه ها گفت: "ما در تلاش هستیم که پرونده انتخاب سرمربی جدید را در اسرع وقت خاتمه دهیم، و ما امیدواریم با او به سرعت به توافق برسیم، به طوری که او تیم را در رقابت های مقدماتی و سپس نهایی جام ملت های آفریقا 2019 هدایت کند".
او افزود: "ما نمی توانیم نام مربی را اعلام کنیم، زیرا مذاکرات هنوز به پایان نرسیده است، به خصوص در مورد جنبه مالی قرارداد."

"بسیاری از مربیان که مدنظر قرار دارند در جام جهانی روسیه حضور داشتند و سپس به مرخصی رفتند و از ما خواسته بودند تا پایان دوره مرخصی صبر کنیم. این حق آنها بود. ما به خواسته آنها احترام می گذاریم. با مربی ای که روی او حساب کرده ایم دائما در تماسیم. امیدواریم بتوانیم در چند روز آینده این کار (عقد قرارداد) را انجام دهیم."

زتشی گفت: "این مربی بسیار مشتاق آموزش الجزایر است، او تیم را به خوبی می شناسد، او می داند که ما بازیکنانی با توانایی ها و مهارت های فراوانی داریم، که به او اجازه می دهد تا پیش برود ، اما جزئیاتی وجود دارد که ما در حال تکمیل آن هستیم،بخصوص در بخش امور مالی ."

"ما می خواهیم قرارداد میان مدتی را امضاء کنیم، قراردادی که منافع ما و منافع همه طرف ها را حفظ کند و ما باید زمان لازم را داشته باشیم."

گفته می شود محمد حتاب وزیر ورزش الجزایر هم فشار مضاعفی بر زتشی برای انتخاب هرچه سریعتر سرمربی تیم ملی وارد آورده است،اما زتشی این خبر را تکذیب کرد و گفت چیزی در این باره نشنیده است.

۱۳۹۷/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...