نسخه چاپی

رایزنی های ظریف در سنگاپور

وزیر خارجه ایران ضمن شركت در پنجاه و یكمین نشست وزرای خارجه آ.سه.آن در سنگاپور با نخست وزیر سنگاپور و وزیران خارجه فیلیپین، تركیه و ژاپن دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش نما، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که دیشب (چهارشنبه) در رأس هیأتی وارد سنگاپور شد، امروز (پنجشنبه) در پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه اتحادیه آ سه آن حضور یافت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست با نخست وزیر سنگاپور دیدار و در خصوص روابط دوجانبه، برجام و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فیلیپین نیز در حاشیه نشست آ سه آن در سنگاپور دیدار و در خصوص راههای گسترش روابط دوجانبه و مهمترین مسائل بین المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش فارس، ظریف و مولود چاووش اوغلو وزرای امور خارجه ایران و ترکیه نیز در سنگاپور دیدار و گفتگو کردند. روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی محورهای اصلی گفتگوی دو مقام بود.

وزیران خارجه ایران و ژاپن نیز در جاشیه این نشست دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، برجام و دیگر موضوعات مورد علاقه گفتگو شد.

ظریف در ضیافت ناهار همتای ژاپنی خود شرکت خواهد کرد.

۱۳۹۷/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...