نسخه چاپی

گروسي:

ورود زودهنگام به انتخابات پیامدهای منفی اقتصادی دارد

عکس خبري -ورود زودهنگام به انتخابات پيامدهاي منفي اقتصادي دارد

نماینده مردم شهریار با بیان اینكه ورود زودهنگام به انتخابات فضای كشور را متشنج می‌كند، گفت: ورود زودهنگام به انتخابات پیامدهای منفی اقتصادی دارد.

به گزارش نما، حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ورود زودهنگام به انتخابات ریاست‌جمهوری فضای کشور را متشنج می‌کند، اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور اجازه ورود زودهنگام به انتخابات را نمی‌دهد بنابراین افرادی که قصد کاندیداتوری دارند باید مراقب باشند.

وی با بیان اینکه ورود زودهنگام به انتخابات پیامدهای منفی اقتصادی به همراه دارد، افزود: جنجال سیاسی زمینه ناآرامی اقتصادی را فراهم می‌کند چراکه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی نیاز به تمرکز دارند و جنجال سیاسی تمرکز مسئولان را مورد هدف قرار می‌دهد.

نماینده مردم شهریار با بیان اینکه هشدار مقام معظم رهبری برای پرهیز ارز ورود زودهنگام به انتخابات راهبردی و واقع‌بینانه بود، تاکید کرد: قانون زمان ورود به انتخابات را مشخص کرده است و این زمان مشخص شده قانونی برای نامزدهای انتخابات باید فصل الخطاب باشد.

گروسی در پایان گفت: افرادی که ورود زودهنگام به انتخابات داشته باشند با واکنش منفی مردم مواجه خواهند شد چرا که مردم ورود زودهنگام به انتخابات را دلسوزی برای کشور تلقی نمی‌کنند.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...