نسخه چاپی

لازم الاجرا بودن قانون منع به كارگیری بازنشستگان با تایید شورای نگهبان

زهرا صدراعظم نوری درباره اجرای قانون منع به‌كارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران اظهار داشت: پس از تأیید شورای نگهبان باید در این خصوص اقدام كرد و منع به‌كارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری تهران لازم‌الاجرا است .

به گزارش نما، زهرا صدراعظم نوری درباره اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران اظهار داشت: پس از تأیید شورای نگهبان باید در این خصوص اقدام کرد و منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری تهران لازم‌الاجرا است و نیروهای بازنشسته جای خود را به نیروهای جوان‌تر می‌دهند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه لیست ارائه شده مدیران بازنشسته شهرداری تهران چه تعداد است، گفت: حدود ۴۰ نفر از مدیران بازنشسته شهرداری تهران با تأیید شورای نگهبان باید جای خود را به مدیران جوانتر بدهند.

صدراعظم نوری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا تاکنون واگذاری ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به بانوان محقق نشده است، گفت: با این سرعت نمی‌توان این کار را انجام داد و باید زنانی در سمت‌های مدیریتی منصوب شوند که شایستگی لازم را داشته باشند و تاکنون بانوانی که در سمت‌های مدیریتی در شهرداری منصوب شده‌اند عملکرد خوبی داشته‌اند و باید زمینه را برای حضور زنان بیشتر آماده کرد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران افزود: بنده به هر منطقه‌ای که می‌روم در صورتی‌که مدیران خانم کم داشته باشند تذکر می دهم و درخواست می‌کنم که از مدیران خانم که شایستگی لازم را دارند بیشتر استفاده شود.

۱۳۹۷/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...