نسخه چاپی

معیارهای نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین

ملاك جامعه مدرسین برای معرفی كاندیدا در انتخابات خبرگزاری رسا ـ یك عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ملاك های این نهاد برجسته حوزوی برای معرفی كاندیدای مورد نظر در انتخابات را تشریح كرد و دین داری،‌ سیاست مداری،‌ در خط اسلام بودن و آشنایی با نظام های سیاسی و مدیریتی را از جمله این ملاك ها برشمرد.

به گزارش نما، آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با رسا، جامعه مدرسین را یک نهاد دینی، علمی و سیاسی دانست و افزود: نظارت یکی از وظایف این نهاد بوده که در ابعاد علمی و پاسخ به شبهات تحقق می یابد، همچنین وجه ناصحانه این نهاد نیز بسیار مهم است.


وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که «جامعه مدرسین نهادی امتحان پس داده و در خط امام(ره) و انقلاب است»، گفت: این فرمایشات کاملا صحیح است، اعضای این نهاد با سواد، متعهد و بی توقع هستند.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری وجود جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را برای کشور بسیار مفید خواند تأکید کرد: این نهاد ارزشمند با وجود خدمات زیادی که دارد هیچ هزینه ای را بر کشور تحمیل نمی کند.


آیت الله ممدوحی ملاک جامعه مدرسین در انتخابات ها برای معرفی کاندیدای مورد نظر خود را دین داری و سیاست مداری عنوان کرد و گفت: جامعه مدرسین همواره کسی را که در خط اسلام بوده و با نظام های سیاسی و مدیریتی آشنا است را انتخاب می کند؛ شخصی که متدین واقعی بوده و در بعد سیاسی قوی و آگاه باشد.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...