نسخه چاپی

سكوت شورای شهر تهران در خصوص لیست بازنشستگان شهرداری

در حالی اعضای لیست امید شورای شهر تهران حاضر به پاسخگویی در خصوص لیست بازنشستگان شهرداری تهران نیستند كه بارها دم از شفافیت و شورای شیشه‌ای زده‌اند كه اینك معنی شورای شیشه‌ای را نیز فهمیدیم!

به گزارش نما، با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی این قانون برای تصویب نهایی به شورای نگهبان ارسال کرده است و در صورتی که شورای نگهبان آن را تایید کند رئیس جمهور نیز موظف به ابلاغ آن و در نهایت اجرای از سوی دستگاه‌ها وسازمان ها خواهیم بود.

این در حالی است که پس از تصویب قانون اشاره شده در مجلس شورای اسلامی حرف و حدیث در خصوص فعالیت بازنشستگان و سالمندان در شهرداری تهران فراوان است و در فضای مجازی لیست‌های متعدی منتشر شده است.

در لیست‌های منتشر شده اسامی متعددی از معاونان شهردار،مدیران و شهرداران مناطق مطرح است ضمن اینکه در خصوص ماندن و یا نماندن شهردار تهران نیز مطالب فراوانی منتشر شده است که در این خصوص نیز باید منتظر تایید قانون از سوی شورای نگهبان و در ادامه استفثاریه از مجلس شورای اسلامی باشیم.

اما در این بین نکته‌ای که وجود دارد لیست اسامی بازنشستگانی که از سوی شهردار تهران به شورای شهر ارسال شده است لیستی که اسامی بسیاری از نیروهای شهرداری در آن وجود دارد و باید در انتظار رفتن تعداد بسیاری از معاونان،مدیران شهرداری و.. باشیم.

در همین زمینه تماس‌هایی را با تعدادی از اعضای شورای شهر تهران برقرار کردیم تا نظر آنها را در خصوص لیست اسامی بازنشستگان داشته باشیم که در این بین برخی از آنها حاضر به پاسخگویی نبودند و مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در خصوص سوال اشاره شده اظهار کرد: تمایلی برای پاسخگویی در این زمینه ندارم.

وی در مقابل اصرار برای پاسخگویی تصریح کرد: قرار نیست در این خصوص پاسخ بدهم.

فراهانی همچنین در پاسخ به این جمله که ما همین صحبت‌های شما را منتشر خواهیم کرد، گفت: اگر این کار را بکنید دیگر به من زنگ نزنید.

در حالی اعضای لیست امید شورای شهر تهران حاضر به پاسخگویی در خصوص لیست بازنشستگان شهرداری تهران نیستند که بارها دم از شفافیت و شورای شیشه‌ای زده‌اند که اینک معنی شورای شیشه‌ای را نیز فهمیدیم!

۱۳۹۷/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...