نسخه چاپی

ورود زودهنگام به انتخابات در راستای منافع مردم نیست

عکس خبري -ورود زودهنگام به انتخابات در راستاي منافع مردم نيست

نماینده مردم تهران با بیان اینكه ورود زودهنگام به انتخابات در راستای منافع مردم نیست،در عین حال گفت: عدم ورود زودهنگام به انتخابات به معنای نپرداختن به آگاه‌سازی و مباحث گفتمانی نیست.

به گزارش نما، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ورود زودهنگام به انتخابات ریاست‌جمهوری در راستای منافع مردم نیست، گفت: انتظار امروز مردم از مسئولان، اتحاد و هماهنگی برای حل مشکلات اقتصادی است و این امر با ورود زودهنگام به انتخابات همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه ثبات اقتصادی کشور با تمرکز مسئولان بر حل مشکلات کشور حل می‌شود، تصریح کرد: کاندیدا‌ها برای ورود به انتخابات باید منتظر موعد قانونی باشند نه اینکه پیش از انتخابات برای تبلیغات اقدام کنند.

نوباوه با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عدم ورود زودهنگام به انتخابات ریاست‌جمهوری باید سرلوحه تمام دلسوزان انقلاب اسلامی باشد، اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور، اولویت، تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است و در این شرایط نباید به انتخاباتی ورود کرد که قرار است 9 ماه دیگر برگزار شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سؤال که کاندیدا چه زمانی باید برای انتخابات ورود کنند که به موقع باشد، گفت: نمی‌توان زمان خاصی را گفت چرا که این موضوع به نظر مجریان قانون بستگی دارد.

وی افزود: عدم ورود زودهنگام به انتخابات به معنای نپرداختن به آگاه‌سازی و مباحث گفتمانی نیست.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...