نسخه چاپی

هر كاری برای بی‌ثبات كردن ایران بكنیم با منافع آمریكا همسو است

یك افسر سابق نیروی دریایی آمریكا از بازگشت تحریم‌ها علیه ایران حمایت كرده و گفته هر اقدامی كه واشنگتن برای بی‌ثبات‌سازی ایران انجام دهد با منافعش همسو است.

به گزارش نما، یک افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در مصاحبه‌ای یکشنبه‌ شب ضمن حمایت از اغتشاشات در ایران گفته هر کاری که آمریکا بتواند برای بی‌ثبات کردن ایران انجام دهد همسو با منافع این کشور است.

«چاک ناش»، ناخدا یکم بازنشسته نیروی دریایی آمریکا در این مصاحبه با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» درباره بازگشت اولین بسته تحریم‌های آمریکا بعد از خروج این کشور از برجام گفت: «هر کاری که بتوانیم برای بی‌ثبات کردن رژیم ایران انجام دهیم همسو با منافع آمریکا است.»

ناش در حال حاضر تحلیلگر فاکس‌نیوز و مشاور چند اندیشکده نومحافظه‌کار آمریکایی از جمله «مرکز سیاست‌گذاری امنیتی» و «کمیته سیاست‌گذاری ایران» است.

وی از اغتشاشات پراکنده در برخی از شهرهای ایران در روزهای گذشته نیز حمایت کرد و آن را «اتفاقی مهم» توصیف کرد.

ترامپ، ۱۸ اردیبهشت‌ماه به طور یکجانبه با نقض تعهدات آمریکا ذیل توافق هسته‌ای برجام کشورش را از این توافق خارج و تمایلی را برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران در دوره‌های ۹۰ و ۱۸۰ روز امضا کرد.

دولت آمریکا بعد از خروج از برجام کارزاری همه‌جانبه برای اعمال فشار علیه ایران به راه انداخته و در تلاش است کشورهای دیگر را به حمایت از تحریم‌های یکجانبه علیه ملت ایران فرا بخواند.

بخشی از این کارزار تشکیل کارگروهی مشترک همراه با رژیم صهیونیستی است که هدف آن تحریک به اغتشاش و ناآرام کردن ایران است. شواهد متعدد همچنین حاکی است حمایت از تجزیه‌طلبی و ناآرام کردن مرزهای ایران در رأس برنامه‌های ضدایرانی کاخ سفید قرار دارد.

۱۳۹۷/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...