نسخه چاپی

برخورد جدی و سختگیرانه پلیس با تخلفات ساكن

سرهنگ محمد رازقی گفت: با توجه به تأثیر تخلفات ساكن مانند پارك دوبله، پارك در محل توقف ممنوع و... در افزایش ترافیك معابر، از امروز طرح تشدید برخورد با این تخلفات اجرا می‌شود.

به گزارش نما، سرهنگ محمد رازقی اظهار داشت : محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از شمس‌آباد تا پاسداران و بزرگراه بابایی از امام علی (ع)، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) در محدوده گلشن‌دوست، بزرگراه نواب از ۹ دی تا ورودی تونل توحید و در ادامه بزرگراه چمران محدوده بین حکیم و همت، مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین تا آذربایجان و مسیر شرق به غرب خیابان دماوند از بعد پل امام علی (ع) تا پل چوبی با حجم بار ترافیکی روبرو است.

وی افزود : با توجه به تأثیر تخلفات ساکن مانند پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع و... در افزایش ترافیک معابر، از امروز طرح تشدید برخورد با این تخلفات اجرا می‌شود و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در رابطه با متخلفین اعمال قانون خواهند نمود. به شهروندان توصیه می‌شود خودروی خود را خصوصاً در معابر کم‌عرض رها نکنند، زیرا باعث افزایش حجم ترافیک می‌شود. لازم است شهروندان محترم از پارکینگ‌های مجاز سطح شهر استفاده کنند .

۱۳۹۷/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...