نسخه چاپی

مهم ترین آسیب های اجتماعی كشور در شرایط فعلی

به گفته مسعودی فرید، مهم ترین آسیب های اجتماعی در شرایط فعلی بحث خشونت، اعتیاد و نبود نگاه سیستمی در برنامه ریزی كشور است كه این موارد باید در دستور كاری شورای اجتماعی كشور قرار بگیرد.

به گزارش نما، حبیب‌الله مسعودی فرید بر ضرورت تشکیل شورای اجتماعی تهران به منظور ارائه راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی، تاکید کرد و گفت: با توجه به برگزاری جلسات شورای اجتماعی کشور، تصمیات خوبی اتخاذ شده و وظیفه هر دستگاه و سازمان مشخص شده و در همین راستا، سازمان بهزیستی نیز تعهداتی دارد.

وی با عنوان این مطلب که شرایط اقتصادی و اعمال تحریم‌ها باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور شده است، افزود: دستگاه‌ها باید توجه بیشتری به معیشت و سلامت احاد جامعه داشته باشند.

به گفته مسعودی فرید، مهم ترین آسیب های اجتماعی در شرایط فعلی بحث خشونت، اعتیاد و نبود نگاه سیستمی در برنامه ریزی کشور است که این موارد باید در دستور کاری شورای اجتماعی کشور قرار بگیرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با تاکید بر انجام برنامه ریزی برای مسائل اقتصادی و آموزشی در کشور، تصریح کرد: در حوزه مقابله با آزار و اذیت کودکان باید به خانواده‌ها اطلاع رسانی شود تا نسبت به این موارد آگاه شوند.

مسعودی فرید، به میزان آزار و اذیت کودکان در کشور اشاره کرد و گفت: هرچند به لحاظ آماری، وضعیت آزار و اذیت کودکان در کشور ما نگران کننده نیست، اما اثرگذاری و ماندگاری این نوع آسیب ها، بالاست.

۱۳۹۷/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...