نسخه چاپی

پرسپولیس شانس آورد و باید شكست می خورد!

مدافع باتجربه استقلال خوزستان معتقد است پرسپولیس با خوش‌شانسی از دیدار با تیم‌شان یك امتیاز را كسب كرده است.

به گزارش نما، مدافع باتجربه استقلال خوزستان معتقد است پرسپولیس با خوش‌شانسی از دیدار با تیم‌شان یک امتیاز را کسب کرده است.

* چرا هواداران خوزستان آن اتفاقات را در ورزشگاه غدیر رقم زدند؟
چرا هیچ رسانه‌ای اتفاقات حاشیه‌ای دیدار پرسپولیس و فولاد را که در آن به خوزستانی‌ها از طرف بخشی از هواداران پرسپولیس توهین شده بود را منعکس نکرد؟ در آن بازی به خوزستانی‌ها بدترین توهین‌ها شده بود و به همین دلیل من هم شنیدم گروهی از طرفداران فولاد که بی‌احترامی‌های شدیدی دیده و شنیده بودند درصدد تلافی برآمده و آن کار‌ها را انجام دادند!
* اما قبول دارید با چنین رفتار‌هایی روح فوتبال زیر سؤال می‌رود؟
متأسفانه اتفاقات خوبی رخ نداد و سنگ‌پرانی موجب شد چند دقیقه بازی دیرتر شروع شود و در حین بازی هم مشکلاتی به وجود آید، اتفاقاتی که امیدوارم دیگر شاهدش نباشیم و هواداران فوتبال به همه قومیت‌ها در کشورمان احترام بگذارند، چون همه ما ایرانی هستیم و قومی بر قوم دیگر ارجحیت ندارد.
* سنگ‌ها از کجا به ورزشگاه آورده شده بود؟
در خود سکو‌ها که سنگ نیست، من فکر می‌کنم این سنگ‌ها را از بیرون ورزشگاه و اطراف به سکو‌ها می‌آورند!
* داوری چطور بود؟
اشتباه تأثیرگذاری توسط داور رخ نداد، اما به نظرم داور صحنه‌های ۵۰- ۵۰ را به سود پرسپولیس سوت می‌زد!
* نتیجه مساوی عادلانه بود؟
آن‌ها فقط یک بار توپ را به تیرک دروازه ما زدند که در آن صحنه هم توپ علیپور پس از برخورد به پای من تغییر جهت داد و بلند شد، اما ما دو، سه موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشتیم که متأسفانه آن‌ها را از دست دادیم و پرسپولیس واقعاً شانس آورد که در اهواز نباخت و با خوش‌شانسی یک امتیاز را گرفت.
* برانکو گفته در دمای ۵۰ درجه بالای صفر نمی‌شد فوتبال بازی کرد، با نظر ایشان موافقی؟
نه! هوا ۵۰ درجه نبود و ۴۳ درجه بود ضمناً باد نسبتاً خوبی هم می‌وزید! بازی زیر نور آفتاب و در گرمای شدید هم برگزار نمی‌شد به همین دلیل هوا خیلی هم گرم نبود و در اهواز هم می‌شد فوتبال بازی کرد. از سوی دیگر ما هم در سرمای ۱۰ درجه زیر صفر تبریز باید برویم و فوتبال بازی کنیم به همین دلیل در دنیای حرفه‌ای فوتبال حرف زدن از مسائل جوی و... چندان حرفه‌ای نیست.

۱۳۹۷/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...