نسخه چاپی

مبعلی: فقط به پرسپولیسی‌ها سنگ نمی‌زدند ما هم در خطر بودیم

ژنرال تیم استقلال خوزستان در رابطه با اتفاقات دیدار با پرسپولیس گفت: سنگ‌پرانی‌ها فقط به پرسپولیسی‌ها نبود بلكه به سمت بازیكنان ما هم سنگ پرتاب می‌شد و ما هم در خطر بودیم.

به گزارش نما، ایمان مبعلی ژنرال تیم استقلال خوزستان در رابطه با سنگباران ورزشگاه غدیر اهواز و اتفاقات خاص دیدار با پرسپولیس حرف‌های جالبی می‌زند.
* واقعاً فوتبال بود یا سنگ‌بازی؟
نباید عده‌ای از تماشاگران این کار را می‌کردند. من به هیچ عنوان موافق این اتفاقات نبوده و نیستم، اما اتفاقات بازی نباید موجب آن شود که تلاش بازیکنان ما لوث شده و نادیده گرفته شود. بازیکنان ما مقابل تیم قهرمان و صدرنشین لیگ با جان و دل بازی کردند. در واقع اگر یک کوچولو غفلت می‌کردیم پرسپولیس ما را شکست می‌داد.
* تماشاگران استقلال خوزستان بودند که سنگ‌پرانی می‌کردند؟
عده‌ای از تماشاگران فولاد قاطی هواداران استقلال خوزستان نشسته بودند، هوادارانی که در بازی قبلی مقابل پرسپولیس بدجوری به آن‌ها توهین شده بود و به همین دلیل قصد تلافی داشتند.
* یعنی هواداران فولاد بودند که به پرسپولیسی‌ها سنگ‌پرانی می‌کردند؟
من حرفی از تیم خاصی نمی‌زنم، اما شنیدم در بازی پرسپولیس و فولاد به هواداران خوزستانی بدجوری توهین شده و به همین دلیل گویا آن‌ها هم درصدد تلافی بودند.
* مساوی عادلانه بود؟
من فکر می‌کنم موقعیت‌های ما کمی خطرناک‌تر و بیشتر از پرسپولیس بود و اگر خوش‌شانس‌تر بودیم قادر به کسب پیروزی بودیم.
* از بازی خودت راضی بودی؟
من فقط یک هفته است که با استقلال خوزستان قرارداد بستم و تیمم هم دو، سه هفته بیشتر نیست که تمریناتش را آغاز کرده، بالاخره ما مقابل پرسپولیس بازی می‌کردیم و نیاز بود که دفاع کنیم و چشم به ضد حمله‌ها داشته باشیم.
* در سن و سال نسبتاً بالا می‌توانی دوباره به شرایط ایده‌آل گذشته برگردی؟‌
می‌دانستم که امسال چالش بزرگی خواهم داشت، اما به خاطر عشق به فوتبال و در درجه دوم علاقه به فوتبال خوزستان، بازی در استقلال خوزستان را قبول کردم و امیدوارم بتوانم به تیم استانم خدمت کنم.
* اما بعضی‌ها از الان تیم‌تان را یکی از کاندیدا‌های سقوط می‌دانند!
حفظ تیم ما با شرایطی که دارد کمتر از قهرمانی نیست به همین دلیل تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در لیگ بمانیم و ان‌شاءا... با تلاش زیاد حتماً تیم‌مان را در لیگ نگه می‌داریم.
* در دقایقی از بازی به سیدجلال چه می‌گفتی؟
بازی از جریان می‌افتاد سنگ‌پرانی‌ها بیشتر می‌شد و به همین دلیل در یکی از صحنه‌ها به سیدجلال گفتم برو شروع کن تا سنگ‌پرانی‌ها بیشتر نشود.
* اما این سنگ‌پرانی‌ها به نظر بیشتر طرف بازیکنان پرسپولیس بود؟
نه، سنگ‌پرانی‌ها فقط به پرسپولیسی‌ها نبود بلکه به سمت بازیکنان ما هم سنگ پرتاب می‌شد و ما هم در خطر بودیم.
* در مورد حرف برانکو که گفته در گرمای ۵۰ درجه اهواز نمی‌شد فوتبال بازی کرد، چه نظری داری؟
مسلماً اگر گرما نبود دو تیم فوتبال بهتری را ارائه می‌دادند. بازی کردن در گرما سخت است و ما هم از این مسئله لذت نمی‌بریم. ما تمرینات خودمان را در تهران انجام دادیم، اما معتقدم در گرمای خوزستان هم می‌شود فوتبال بازی کرد و موافق این جمله برانکو نیستم. گفتم ما هم عادت نداریم که در گرما بازی کنیم، چون تمرینات پیش‌فصل و اردوی‌مان را در تهران برگزار کردیم.

۱۳۹۷/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...