نسخه چاپی

نظر سرپرست پرسپولیس در مورد اتفاقات اهواز

سرپرست باشگاه پرسپولیس نگاه جالبی داشت به اتفاقات اهواز كه در روز بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس رخ داد.

به گزارش نما، حمیدرضا گرشاسبی در این مورد گفت: «در ماجرای اخیر مسائلی وجود دارد که نباید به آن‌ها بی توجه بود. خوزستان مهد فوتبال ایران است. فوتبال از خوزستان وارد ایران شد. هواداران خوزستانی به شور و هیجان شهره هستند. خوزستانی‌ها با معرفت هستند. هواداران ما در همین بازی اکثرا خوزستانی بودند از همه اقوام خوزستان و از اکثر شهر‌ها بودند. پرسپولیس برای همه ایران است.»

گرشاسبی افزود: «در این بازی هم یکسری افراد آمده بودند که اصلا کاری به فوتبال نداشتند. دنبال سوء استفاده از شرایط احساسی پیش آمده بودند. الان ما با این پدیده روبرو هستیم که بعضی افرد به ویژه در شهرستان‌هایی که جو ملتهب است، خود را وارد تماشاگران فوتبال کرده اند. آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی قدرت دارند. ابتدا فضا را غبار آلود می‌کنند. موج راه می‌اندازند و بعد سوار این موج می‌شوند. این پدیده فوتبال ایران را به شدت تهدید می‌کند. در این میان بعضی عوامل فوتبال به ویژه در باشگاه‌ها نیز به این تنش‌ها دامن می‌زنند. گاهی برای توجیه عملکرد خودشان سعی می‌کنند پشت این مسائل مخفی شوند و موج سواری شوند. اعتقاد داریم، مقابله با این پدیده فقط با کمک خود مردم و روشنگری آن‌ها امکان پذیر است. این شرایط نباید ادامه پیدا کند. باید از کمک مردم استفاده کنیم.»

او اضافه کرد: «متاسفانه در میان چنین اتفاقاتی، شاهد توهین به تمامیت ارضی ایران می‌شویم. ما به سهم خودمان برای کم کردن این مسائل کمک کنیم. در این باره جلساتی داریم، ولی برای این امر همه باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و دیگر نهاد‌ها باید دست به کار شوند. نباید تمام انتظارات متوجه باشگاه پرسپولیس باشد.»

۱۳۹۷/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...