نسخه چاپی

چپ‌دست‌های مشهور مهمان رادیو می‌شوند

رادیو تهران در برنامه «پارك شهر» به مناسبت روز جهانی چپ‌دست‌ها، میزبان مهمانانی از هنرمندان، ورزشكاران و مسئولان چپ دست است.

به گزارش نما، امیر کشانی سردبیر برنامه «پارک شهر» گفت: روز ۲۲ مرداد به نام روز جهانی چپ‌دست‌ها نامگذاری شده‌است، برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران در این روز مهمانی چپ دست ها را با حضور برخی از هنرمندان، کارگردانان و مسئولانی که چپ دست هستند، برگزار می‌کند.

«پدر کنکور» حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش از چپ دستانی است که در این برنامه حضور دارد. «کمدی انسانی» فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدهادی کریمی است، او از مهمانان این برنامه است. نوشاد عالمیان بازیکن تنیس روی میز و نفر اول پینگ پنگ ایران، از دیگر مهمانانی است که در روز جهانی چپ‌دست‌ها از آن‌ها در برنامه «پارک شهر» رادیو تهران دعوت شده است.

وی افزود: برنامه «پارک شهر» با بخش های متنوعی روی آنتن می رود، الهه دهقان در گفتگو با افراد، اتفاقات طنز اجتماعی و فرهنگی را دستمایه آیتم خود قرار داده است. فرشته علیپور با نقدی طنز آمیز اخبار فرهنگی و اجتماعی را نقل می کند. حسینی هم اخبار مجلس شورای اسلامی و نطق های پیش از دستور را به سمع شنوندگان می رساند.

طیبه شهبازی بخش های جذاب و گزیده کوتاهی از گفتگوهای شنیدنی هفته گذشته را بازخوانی می کند. مهمانانی از دنیای ورزش به این برنامه دعوت می شوند، مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش و شبکه سه کارشناس بخش ورزشی برنامه است.

اما گفتگوی ویژه سیدحسین حسینی از دیگر بخش های جذاب برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران است که در این قسمت با مسئولان درباره پشت پرده اخبار روز و رویدادها صحبت می شود.

شما مخاطبان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۹ و ۴۵ دقیقه می توانید شنونده برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران باشید.

۱۳۹۷/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...