نسخه چاپی

كدام بازیكنان از قرمزپوشان جدا می‌شوند؟

با صحبت هایی كه مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی انجام داد حالا خیلی ها به دنبال این هستند تا مشخص شود كدام بازیكنان این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش نما، بعد از شکست سنگین تراکتورسازی مقابل استقلال و ناکامی در 3 هفته اول لیگ هجدهم، اعضای هیات مدیره باشگاه تبریزی فورا برای بهبود شرایط تیم تشکیل جلسه دادند و درباره راهکارهای موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خروجی این جلسه چنین شد که در لیست بازیکنان تراکتورسازی تغییراتی ایجاد شود و در برخی پست ها ترمیم داشته باشند. بر اساس صحبت هایی که صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی انجام داد، برخی بازیکنان باید جای خود را به نفرات جدید بدهند تا در ترکیب تیم بالانس ایجاد شود.

در چنین شرایطی این سوال پیش آمده که کدام بازیکنان قبل از پایان زمان نقل و انتقالات از تراکتورسازی جدا می شوند. تراکتورسازی در نقل و انتقالات تا اینجای کار نفرات زیادی را به خدمت گرفته اما شنیده می شود برخی از خریدهای جدید این تیم مورد توجه جان توشاک قرار نگرفتند و به همین خاطر قرار است با هماهنگی مدیران و کادرفنی چند نفر قراردادشان را فسخ کنند تا نفرات جدید اضافه شوند.

از سوی دیگر بر اساس ادعای مدیرعامل تراکتورسازی یک مدافع خوب باید طی روزهای آینده به جمع شاگردان جان توشاک اضافه شود وباید منتظر ماند و دید دراین خصوص چه اتفاقاتی طی روزهای آینده رخ خواهد داد.

۱۳۹۷/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...