نسخه چاپی

پاسخ باشگاه سپاهان به ادعای مجید جلالی

باشگاه سپاهان با انتشار آمار مربوط به دقایق انتهایی دیدار این تیم برابر پیكان به صحبت های مجید جلالی پاسخ داد.

به گزارش نما، مجید جلالی پس از دیدار با سپاهان در جواب اعتراض سپاهانی که معتقد بودند پیکان به فوتبال تدافعی روی آورده و دروازه بان این تیم وقت کشی زیادی در طول بازی انجام داده، عنوان کرد که شاگردانش در 15 دقیقه پایانی عملکرد خوبی در بخش هجومی داشته اند و حتی مسابقه می توانست با پیروزی آنها خاتمه یابد.

پس از این اظهارات روابط عمومی تیم فوتبال سپاهان با استفاده از آمار به اظهارات جلالی واکنش نشان داده و با استفاده از چند آیتم که در زیر آورده شده؛ دیدگاه سرمربی پیکان را به چالش کشیده است:

مالکیت

فارغ از آمار مالکیت ٦٢ به ٤٨ در کل دیدار ، آمار بازه زمانی دقایق 60 تا 75 بازی به نفع تیم سپاهان است (سپاهان ٦٢- ٣٨ پیکان) . آمار بازه زمانی دقایق 75 تا 90 دیدار هم با فاصله کمتر از بازه زمانی قبل به نفع تیم سپاهان است ( سپاهان ٥٦-٤٤ پیکان ).

فعالیت تهاجمی

آمار کل دیدار ٥٦٣ در برابر ٣١٢ فعالیت به نفع سپاهان است؛ کیفیت فعالیت ها هم با درصد موفقیت ٧٥ در برابر ٦٢ درصد به نفع سپاهان است .

در سی دقیقه پایانی دیدار این آمار ٢١٦ در برابر ١٣٣ به نفع سپاهان است و تفاوت در کیفیت فعالیت های تهاجمی هم ٧٣ درصد در برابر ٦٣ درصد به نفع سپاهان است .

ضربه به دروازه حریف

در کل دیدار این آمار ١٩ در برابر ٥ بوده است و در ٣٠ دقیقه پایانی ٥ در برابر ٢ به نفع سپاهان.

روابط عمومی سپاهان در پایان ادعا کرده که از این آمار می توان نتیجه گرفت که پیکان سی دقیقه پایانی دیدار هم شرایط مشابه سایر دقایق داشته، یعنی دفاع با حداکثر نفرات و تلاش برای بسته نگه داشتن دروازه و ادعای سرمربی پیکان در مورد بازی تهاجمی و ایجاد موقعیت در سی دقیقه پایانی صحیح نیست.

حالا با توجه به این موضوع باید ببینیم کادر فنی پیکان چه واکنشی به این موضوع خواهد داشت.

۱۳۹۷/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...