نسخه چاپی

افتتاح ماهانه یك واحد محیط بانی جدید در استان تهران تا پایان سال

كیومرث كلانتری گفت: به منظور رفع عقب ‌ماندگی‌های زیرساختی در حفاظت محیط زیست استان تهران، تا پایان سال جاری 9 واحد پاسگاه محیط بانی در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نما، کیومرث کلانتری با اعلام این خبر گفت: به منظور رفع عقب ‌ماندگی‌های زیرساختی در حفاظت محیط زیست استان تهران، تا پایان سال جاری 9 واحد پاسگاه محیط بانی در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست به بهره‌برداری می‌رسد.

کلانتری افزود: محیط بانی مکرش با 115 متر مربع زیربنا در منطقه حفاظت شده کویر، خرداد ماه امسال افتتاح شد و تا پایان سال جاری هر ماه حداقل یک واحد محیط بانی افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های محیط زیست استان تهران در سنوات گذشته باعث شده که در هر ۲۴ هزار هکتار تنها یک پاسگاه محیط بانی داشته باشیم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه تجهیزات و امکاناتی برای حفاظت هرچه بهتر مناطق در چند روز آینده به واحدهای محیط بانی و پاسگاه های محیط زیست تحویل خواهد شد، تاکید کرد : در شهریور ماه دومین محیط بانی جدیدالاحداث اثر طبیعی ملی تنگه واشی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
وی در پایان گفت: برنامه ما این است که بتوانیم تا جای ممکن خود را به استانداردهای جهانی حفاظت نزدیک کنیم تا ضمن صیانت بهتر از مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست، از بروز تخلفات زیست محیطی جلوگیری کنیم.

۱۳۹۷/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...