نسخه چاپی

التهاب بازار نشات گرفته از جنگ روانی دشمنان است

رئیس مركز پژوهش‌های مجلس با بیان اینكه التهاب بازار نشات گرفته از جنگ روانی دشمنان است، اظهار داشت: تكیه دشمنان بر ایجاد جنگ روانی است و متاسفانه باید گفت كه مقداری هم در این بحث موفق بوده اند و البته ما باید سناریوی خودمان را در این رابطه داشته باشیم.

به گزارش نما، کاظم جلالی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: رکن چهارم دموکراسی حوزه خبر است. این حوزه، حوزه سختی است و افتخار می‌کنم که خودم را هنوز جز حوزه رسانه می‌دانم.

وی افزود: حوزه رسانه از ابعاد مختلف قابل توجه است و خبرنگار موفق، خبرنگاری است که پای اصول دین و منافع ملی بایستد.

رئیس مرکز پژو هش‌های مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی کشور تاکید کرد: امروز دشمنان کشور استقلال کشور را نشانه گرفته‌اند. آنچه مهم است این است که ما باید پای استقلال نظام و کشور بایستیم.

جلالی تصریح کرد: درست است که ما در حال حاضر در جنگ اقتصادی قرار داریم، اما پیش قراول این جنگ، یک جنگ روانی است؛ همچنین درست است که از ۱۵ مرداد تحریم‌های اولیه شروع شده، اما متاسفانه باید گفت که بازار ما از چندین ماه قبل در التهاب بوده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه التهاب بازار نشات گرفته از جنگ روانی دشمنان است، اظهار داشت: تکیه دشمنان بر ایجاد جنگ روانی است و متاسفانه باید گفت که مقداری هم در این بحث موفق بوده اند و البته ما باید سناریوی خودمان را در این رابطه داشته باشیم.

جلالی با بیان اینکه دشمن امید مردم را نشانه گرفته است، بیان داشت: متاسفانه برخی رسانه‌ها هم در درون کشور فعالیت می‌کنند و، اما آن‌ها هم امید مردم را نشانه می‌گیرند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه امروز مهمترین عنصر در اداره امور کشور وحدت و همدلی و در کنار آن توجه به شفافیت است، گفت: در بحث همدلی با ابتکار مقام معظم رهبری در تشکیل شورای هماهنگی اقتصادی رو به رو شدیم که باید گفت: این شورا تاکنون مصوبات خوبی هم داشته است، اما سوال این است که جرا برخی از مصوبات این شورا چرا برای مردم تبیین نمی‌شود.

جلالی در پاسخ به سوالی درباره تشکیل حزب رهروان و حضور وی و علی لاریجانی دراین حزب بیان داشت: ضمن احترام به دوستانی که قرار است این حزب را تشکیل می‌دهند باید بگویم بنده و آقای لاریجانی حتی یک جلسه هم با این دوستان جلسه نداشته ایم.

وی افزود: حتی اگر از من بپرسند چه کسانی در این حزب حضور دارند تنها می‌توانم از آقای نعمتی، عبدی و صدر نام ببرم و دیگران را نمی‌شناسم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس بیان داشت: ما در یک جلسه این حزب هم نبوده ایم و اطلاعی هم از این حزب نداشتیم و فکرمان هم این است که انقدر مشکلات در کشور داریم و آقای دکتر لاریجانی باید به آن بپردازند و همچنین مرکز پژوهش‌ها انقدر گرفتار است که در حال حاضر وقت پرداختن به این موضوعات را نداریم و حتی این موضوع را جز الویت‌های کشور نمی‌دانیم.

۱۳۹۷/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...