نسخه چاپی

آخرین خبر از وضعیت مذاكره با كی روش برای تمدید قرارداد

طبق اعلام یكی از نزدیكان كی روش درصورت فراهم شدن شرایط تمدید قرارداد، به احتمال فراوان مرحله اول اردوی تیم ملی در تهران برگزار می‌شود و كی روش چهره‌های جدیدی را هم به این اردو فرا می‌خواند تا وضعیت آن‌ها را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بررسی كند.

به گزارش نما، طبق برنامه‌ای که مسئولان فدراسیون فوتبال در اختیار اهالی رسانه قرار دادند نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی در راه جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا از ۹ شهریور برگزار می‌شود، اما در حالی که تنها ۱۸ روز تا آغاز این اردوی ۱۳ روزه زمان باقی مانده است تاکنون تکلیف ادامه همکاری کارلوس کی روش با یوز‌ها (لقب تیم ملی ایران) مشخص نیست.

کی روش برای تداوم همکاری با تیم ملی چهار شرط مطرح کرده بود، اما به غیر از بحث بازیکنان سرباز که با تصویب قانون به تعویق افتادن خدمت مقدس سربازی بازیکنان ملی پوش تا اتمام ۳۰ سالگی، سه شرط دیگر او یعنیحمایت کامل از برنامه‌های آماده سازی تیم ملی، پرداخت حقوق معوقه و امضاء قرارداد رسمی و مکتوب عملی نشده است.

هرچند کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال در مذاکراتشان به توافق‌های خوبی رسیده اند، اما سرمربی تیم ملی از مهدی تاج درخواست کرده است دست کم تضمین‌های لازم برای فراهم کردن هزینه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری برگزاری اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و البته تغییر نکردن برنامه مدنظرش با فشار مربیان لیگ برتری را ارائه دهد.

شنیده می‌شود تاج هم در این راه قول‌های مساعدی به کی روش داده به شکلی که سرمربی تیم ملی رضایت داده در صورت بهره مندی از این تضامین، تا پایان مرداد به ایران سفر کند و توافق‌های نهایی را با مدیران فدراسیون انجام دهد.

طبق اعلام یکی از نزدیکان کی روش درصورت فراهم شدن شرایط تمدید قرارداد، به احتمال فراوان مرحله اول اردوی تیم ملی در تهران برگزار می‌شود و کی روش چهره‌های جدیدی را هم به این اردو فرا می‌خواند تا وضعیت آن‌ها را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بررسی کند.

حال باید دید آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند به کی روش برای اجرای برنامه‌های مدنظرش تضمین دهد یا اینکه این مربی پرتغالی پس از هفت سال و نیم با نیمکت تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی می‌کند.

۱۳۹۷/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...