نسخه چاپی

حاشیه‌های حضور لاریجانی در دانشگاه علم و صنعت

حضور رئیس قوه مقننه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دانشگاه علم و صنعت تهران حضور یافت و به سؤالات دانشجویان این دانشگاه پاسخ گفت.

حضور رئیس قوه مقننه در دانشگاه علم و صنعت تهران باحاشیه‌هایی همراه بود:

* لاریجانی راس ساعت مقرر یعنی 13 در دانشگاه علم و صنعت حضور یافت و بعد از قرائت فاتحه بر مزار شهیدان گمنام این دانشگاه وارد سالن شهید بهرامی شد.

* لاریجانی در بدو ورود به سالن شهید بهرامی مورد استقبال و تشویق دانشجویان قرار گرفت؛ سلیمانی نماینده مردم تهران که عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت هم است، امروز لاریجانی را همراهی می‌کرد.

* لاریجانی بعد از قرائت قرآن و اجرای سرود کشورمان در سالن حاضر شد و دقایقی برای دانشجویان سخن گفت؛ در ابتدای سخنان لاریجانی یکی از دانشجویان خطاب به وی گفت که صدا نمی‌آید؛ لاریجانی هم در پاسخ به این دانشجو گفت که این مشکل بلندگو در جمهوری اسلامی مثل این که قرار نیست حل شود.

* بعد از گذشت دقایقی از آغاز جلسه تمام سالن پر شده بود و دانشجویان در گوشه و کنار سالن ایستاده بودند و جایی برای حضور سایر دانشجویان وجود نداشت. بر همین اساس درهای سالن بسته شده بود و تعدادی از دانشجویان که بیرون سالن بودند با سر دادن شعار در را باز کن خواستار ورود به جلسه بودند؛ لاریجانی وقتی اصرار دانشجویان برای ورود به جلسه را مشاهده کرد، خطاب به دانشجویان گفت تشریف بیاورید داخل؛ رئیس مجلس همچنین از متصدیان برنامه خواست تا سالن جلسه را برای حضور سایر دانشجویان مهیا کنند.

* بعد از اتمام سخنان اولیه رئیس مجلس مجری برنامه گفت که پرسش‌‌های دانشجویان فقط به صورت شفاهی مطرح می‌شود که لاریجانی هم خطاب به وی گفت سؤالات کتبی را هم بخوانید اشکالی ندارد که این سخنان لاریجانی با تشویق دانشجویان همراه شد.

* مجری برنامه در قسمتی از سخنانش گفت که دانشگاه علم و صنعت دانشگاه نخبه پروری است که دانشجویان با تشویق خود این گفته مجری را تائید کردند. البته رئیس قوه مقننه هم به شوخی گفت که خوب از خودشان تعریف می‌کنند.

* زمانی که مجری می‌خواست به دانشجویان بگوید که زمان صحبت‌شان دو دقیقه بیشتر نیست، گفت که «خواهشا» دو دقیقه بیشتر صحبت نفرمایید؛ لاریجانی خطاب به مجری گفت که «خواهشا» نگویید؛ بگویید خواهش می‌کنم از نظر دستوری غلط است.

* رئیس قوه مقننه در بخشی از سخنرانی امروزش به مصاحبه‌اش با خبرگزاری فارس اشاره کرد و گفت: خبرگزاری فارس از من پرسید که نظرم در مورد مسائل اقتصادی چیست و من هم گفتم که روش‌های رابین‌هودی درست نیست.

* یکی از دانشجویان هنگام سؤال خود خطاب به لاریجانی گفت می‌خواهم دلیل شلوغی جلسه را به شما بگویم؛ دانشجویان تاکنون مسئول ندیده‌اند؛ لاریجانی هم خطاب به این دانشجو گفت انگار موجود خارق‌العاده دیده‌اید.

در انتهای جلسه امروز و زمانی که رئیس مجلس قصد ترک نشست را داشت، دانشجویان از وی خواستند تا جلسه ادامه پیدا کند که لاریجانی هم خطاب به دانشجویان گفت انشاءالله در وقت دیگری خدمت‌تان می‌رسیم.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...