نسخه چاپی

قسمت جدید فیلم۳۰۰ در راه است

قسمت دوم فیلم ضدایرانی «۳۰۰»، تحت عنوان «قیام یك امپراطور» هم‌اكنون در حال ساخت است و سال آینده نیز به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش نما به نقل از فارس، فیلمضد ایرانی «300» بهکارگردانی «زاک اسنایدر» محصول کمپانیصهیونیستی «برادران وارنر»، در سال 2006 میلادی به نمایش درآمد و جنجال زیادی به پا کرد.

این فیلم با آنکه مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و حتی برخی از رسانه‌های غربی به این مسئله که این فیلم یک تحریف تاریخی کامل است، اعتراف کردند ولی نه تنها سازندگان این فیلم را متنبه نکرد، بلکه آن‌ها بار دیگر درصدد ساخت قسمت جدید این فیلم برآمدند و هم‌اکنون در حال ساخت این پروژه سینمایی هستند.


قسمت جدید این فیلم که تا چندی پیش «300: نبرد آرتمیشیا» نام داشت، مدتی است که به «300: قیام یک امپراطور» تغییر نام داده است.

قسمت جدید از فیلم «300» که «نوآم مارون»، کارگردان فیلم «یک روز خوب برای مرگی سخت»، ساخت آن را به عهده دارد، قرار است 2 آگوست 2013 به نمایش درآید.

این فیلم که داستان آن کاملا در ادامه قسمت اول ساخته شده، درباره مبارزه دریایی آتنی‌ها با خشایار‌شاه است.

«قیام یک امپراطور» همچون قسمت قبلی فیلم، بر اساس کمیک بوکی از «فرانک میلر» ساخته می‌شود.

اگرچه کمیک بوک «300» دارای دو جلد است ولی مشخص نیست که «میلر» آن را به همین دو قسمت محدود کرده و یا آنکه قرار است آن را ادامه دهد؟!

در فیلم جدید 300، همچون قسمت قبل، «رودریگو ساناتورو» نقش خشایارشا را به عهده دارد.

دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، عبارتند از: «اوا گرین»، «جک اُکونل»، «اندرو تیرنان» ، «کالان مالوی»، «اندرو پلیوین».

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...