نسخه چاپی

محله زرگنده نیازمند رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی است

علیرضا محجوب گفت: محله زرگنده كه محبوب‌ترین محله منطقه ۳ است نیازمند رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و بافت فرسوده دارد كه امیدواریم بتوانیم با تقویت شوراها و قانونگذاری در حل این مشكلات فائق شویم.

به گزارش نما، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در جلسه رسیدگی به مشکلات مردم که در منطقه ۳ و مسجد بقیة‌الله الاعظم برگزار شد، با بیان اینکه امیدواریم قانون شورایاری‌ها به خوبی اجرا شود، گفت: با توجه به فرصت اندکی که وجود دارد، ما باید بتوانیم تا ۶ ماه آینده شوراهای محلات را در قانون تصویب کنیم.

وی افزود: محله زرگنده که محبوب‌ترین محله منطقه ۳ است نیازمند رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و بافت فرسوده دارد که امیدواریم بتوانیم با تقویت شوراها و قانونگذاری در حل این مشکلات فائق شویم.

وی ادامه داد: علاوه بر این نشست، جلسه دیگری با محوریت بررسی مشکلات منطقه ۳ هفته آینده در فرمانداری تهران برگزار می‌شود و با حضور مسئولان اجرایی و نهادها، به بیان مشکلات و حل آن می‌پردازیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:‌ زمانی که قانون شورای شهر و روستا مطرح بود، اعتقاد داشتیم که باید شورا را از محله‌ها پایه‌گذاری کنیم، ولی متأسفانه در قانون شوراها از انجام آن غفلت شد.

وی در پایان ادامه داد: در حال حاضر که نزدیک به انتخاب شورایاری‌ها هستیم باید مسائل را بسنجیم و با توجه به مشکلات موجود قوانین را وضع کنیم.

۱۳۹۷/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...