نسخه چاپی

اژه ای: از تلاش‌های بی شائبه همكارانم شرمنده شدم

معاون اول دستگاه قضا تصریح كرد: بحمدالله كار‌ها بسیار مطلوب پیش می‌رود و از تلاش‌های مجدانه و بی‌شائبه همكارانم شرمنده شدم.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه صبح امروز با حضور در دادسرای رسیدگی به جرایم پولی و بانکی اظهار کرد: همانطور که مستحضرید همکاران قضایی ما در این دادسرا با کمک ضابطین و مخصوصا نیروی انتظامی در خصوص پرونده‌های اخیر اخلال در نظام اقتصادی کشور، مسائل ارزی و سکه و ... اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز براساس ماموریت نظارتی که دارم، در این دادسرا حضور یافتم تا ضمن سرکشی به این عزیزان خداقوت بگویم و چنانچه کمکی لازم باشد، انجام دهم. همچنین در جلسه‌ای که با همکاران قضایی برگزار شد، روند رسیدگی به پرونده‌ها نیز مطرح شد.

معاون اول دستگاه قضا تصریح کرد: بحمدالله کار‌ها بسیار مطلوب پیش می‌رود و از تلاش‌های مجدانه و بی‌شائبه همکارانم شرمنده شدم. البته از فعالیت‌های آنها خبر داشتم؛ اما امروز مطلع شدم بسیاری از این همکاران صبح زود از منزل خارج و شب‌هنگام دیروقت به منزل مراجعت می‌کنند و با احساس مسئولیتی که در مقابل مردم، نظام و اسلام دارند، با انگیزه و حرارت تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه تاکید کردیم که همکاران ضمن دقت، سرعت بیشتری در رسیدگی به پرونده‌ها به خرج دهند و ان شاءالله پرونده‌ها هرچه زودتر به مرحله نهایی برسد.

۱۳۹۷/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...