نسخه چاپی

مهرعلیزاده: قصد كاندیداتوری دارم

محسن مهرعلیزاده در گفت و گو با خبرآنلاین از آمادگی اش برای كاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، محسن مهرعلیزاده که صبح امروز در کافه خبر حضور یافته بود در پاسخ به این که چرا قصد نامزدی در انتخابات را ندارید گفت: شما از خود من شنیده اید که چنین قصدی ندارم؟!
وی تصریح کرد: واقعا برای هر خدمتی در هر مقطعی عاشقانه آماده بوده ام و هر جایی دیده ام کاری از دستم بر می آید اقدام کرده ام.

وی گفت: نقطه مطلوب آن است که برای انتخابات به اجماع برسیم.

معاون رئیس جمهور در دولت خاتمی درباره سیستمی که اصلاح طلبان می توانند با استفاده از آن به کاندیدای واحد برسند با اشاره به این که خاتمی می تواند محور تصمیم گیری اجماع اطلاح طلبان باشد گفت: ضروری است چهره های موثر و دلسوزی چون سید حسن خمینی که فردی مطلع، دلسوز و جامع نگر است مشورت هایی را به آقای خاتمی برای تنظیم فضای سیاسی بدهند.

وی که در انتخابات ریاست جمهوری نهم با شعار دولت رفاه حضور یافته بود گفت: در انتخابات ریاست جمهوری تعریف راهکارهای ایجاد رفاه عمومی بر اساس شاخصه های بومی می تواند یکی از اولویت ها باشد.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت: اگر در اداره کشور با نگاه ایالتی به ویژه از دیدگاه استقلال اقتصادی به مناطق مختلف کشور نگاه کنیم خیلی از مشکلات منطقه ای و ملی حل می شود.

مهرعلیزاده تاکید کرد: در این دیدگاه حتی مسائل احترام به قومیت ها و حفظ ارزش های حاکم بر اقوام مختلف و استفاده از ظرفیت های اقوام و طوایف در جهت تثبیت امنیت و ثبات بیشتر استقلال و رشد اقتصاد کشور می توان استفاده کرد.

۱۳۹۱/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...